Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

جوابيه به شبکه ی مرکزی خبر و شبکه ی استانی هامون در مورد اعدام حاج داد الله مرادزهي

سنی نیوز: بنا بر اخبار دریافتی از سیستان وبلوچستان در مورخه 2/12/88 شبکه ی مرکزی خبر و شبکه ی استانی هامون برای مخفی نگه داشتن جنایات رژیم اخباری انتشار دادند مبنی بر اینکه شهید دادالله ریگی مرادزهی دیروز در زندان زاهدان به جرم حمل و نگه داری 250 کیلوگرم مواد مخدر اعدام گردید در حالیکه نامبرده از چنین اتهاماتی مبرا است.


و جالب اینکه فرد مذکور در شناسنامه اش کلمه ی ریگی اصلا ذکر نشده است و رژیم جنایتکار آخوندی برای تشویش اذهان عمومی مبنی بر اینکه فرد مذکور وابسته به عبدالمالک ریگی است از چنین ترفندهایی استفاده نمود از جمله اتهامات دیگری که بر او در دادگاه وارد شد این است که چرا به مدارس علوم دینی وهابی ها (حوزه های علمیه اهل سنت) کمک ها ی مالی نمودی، ناگفته نماند که به او پیشنهاد دادند در صورتی که قول کتبی دهد مبنی بر اینکه با سازمانهای جاسوسی و اطلاعاتی ایران همکاری نماید او را آزاد نمایند اما او حاضر به پذیرش چنین پیشنهادی
نمی شود سرانجام در تاریخ 1/12/88 در زندان زاهدان مظلومانه به شهادت می رسد و قاطبه علما فتوا دادند که در شهادتش هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد و بدون غسل و کفن در لباسهایی که اعدام گردیده بود به آغوش خاک سپرده شد. و در تشییع جنازه جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر از استانهای سیستان و بلوچستان کرمان، هرمزگان، تهران، خراسان و . .. شرکت نمودند.

http://taftan313.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment