Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

دروغپراکنی های فرمانده مرزبانی ایران


به گزارش آژانس خبری تفتان فرماندهی مرزبانی ایران حسين ذوالفقاري امروز در جمع خبرنگاران به دروغ گوئی متوسل شد و دروغهائی تحویل داد.
 
ذوالفقاری به دروغ مدعی شد که پليس مرزباني از ورود 2 گروه اشرار از مرزهاي بلوچستان و اخلال و اقدامات ضد امنيتي در مراسم دهه فجر جلوگيري و تعدادي از آنان را زخمي كرد.

معلوم نیست فرماندهی مرزبانی از کجا به چنین دروغی متوسل شده است و چرا همان زمان این خبر را نشر نکردند و افرادی که زخمی شدند کجا شدند و.......
فرمانده مرزبانی ایران می داند که در برابر مبارزان بلوچستان شکست خورده است به همین خاطر به دروغ روی آورده است تا حداقل به دروغ قدرت خود را ثابت کنند.
ترس و وحشت نظام از مبارزان به اندازه ای افزوده شده است که جنایتکاران وحشی نظام ولایت سفیه اعلام کرده اند که هر کس را در مرز ببینند به سویش شلیک خواهند کرد پاسدار جنایتکار ذولفقاری در این باره گفت : پليس در مرزها با قاطعيت سنگين و شديدي حضور خواهد داشت و با متجاوزان به حريم ممنوعه مرزي پس از اخطار شليك خواهيم كرد. مجوز لازم را نيز از شوراي امنيت كشور اخذ كرده‌ايم.
فرماندهی مرزبانی همچنین از حف کانال در مرزها گفت :در مجموع 82 كيلومتر ديوار بتني در مرزهاي كشور احداث شده كه 81 كيلومتر آن در استان سيستان و بلوچستان است. وي اظهار داشت: نزديك به 600 كيلومتر كانال با عمق و عرض مناسب در مرزهاي كشور حفر شده است كه در مناطق شرقي كشور مثل زابل، سراوان، ميرجاوه، خراسان رضوي و استان كردستان اين كانال‌ها حفر شده است.
فرمانده مرزبانی همچنین ضعف و ناتوانی نظام را در برابر مبارزین که در کوههای بلوچستان به سر می برند را به پاکستان منسوب نمود در حالی که مبارزین بلوچستان در داخل ایران عملیات می کنند نه در خاک پاکستان که پاکستان مسئولش باشد.

وی در این مورد ادعاهای دروغینی مطرح نمود و گفت :ا اقدامات ديپلماتيك موضوع تحويل پيكر( هلاک شدگان )سراوان در حال پيگيري و دو هيئت از كشورمان تا پايان سال جاري به پاكستان خواهد رفت تا در ارتباط با توافقات قبلي مذاكره كند.
فرمانده مرزباني ناجا افزود: مقامات پاكستاني تمايل خود را براي امنيت در مرزها نشان داده است اما در عمل هنوز حداقل‌هاي مورد نظر را انجام نداده‌اند.
این در حالی است که قبلا مقامات استانی و کشوری ادعا کرده بودند اجساد هلاک شدگان را تحویل گرفته اند اما در حقیقت هم آنها دروغ می گفتند هم الان آقای مرزبان دروغ می گوید و اساس و بنیاد نظام ایران فقط و فقط بر دروغ بنا نهاده شده است و گویا دروغ کل دین و مذهب صفویان است که هر دروغی که بخواهند براحتی بگویند.

No comments:

Post a Comment