Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اشغالگران فارس بلوچستان غربی را غارت می کنند ۱

از آنجائيکه بخش غربی گنجين بلوچستان مان در اشغال حکام غارتگر تهران است و در هشتاد ويک سال گذشته ميدان فارس تازی آنها بوده است، منابع و معادن و دارايی های ملی مان بيرحمانه غارت می شوند. با غارت بلوچستان و غصب دارايی های ملت بلوچ شمار زيادی از فارسهای اشغالگرسرمايه های بيکران اندوخته اند و با زور سرنيزه و غصب درآمد و دارايی های ملی مان زندگی ميليونها بلوچ را زير خط فقر نگه داشته اند.

اگر چه دست يافتن به آمار و ارقام دقيق سرمايه های مالی به يغما رفته مردم بلوچ در هشتاد و يک سال اخيرامری محال است اما اين کوششی است جزيی تا نامحدود بودن ابعاد چپاولگريهای اشغالگران فارس و منفعت پرستی سيری ناپذير شان را بيشتر و بهتر بشناسيم.

مهمترين منابعی که در تهيه آمار و ارقام ذيل استفاده شده اطلاعات و تجارب کشاورزان پرکارو سخت کوش، دامداران زحمت کش، صيادان بلوچ و دهها کاردان و ريش سفيد بلوچ در چهبار، کنرک، نواحی سرباز، دشتياری، گــِه، پهره ، بنپور، ڈمــّـِن، ايرندگان، دزک، شستون، دهوار، دزاپ و واش هستند.آمارهای ارائه شده بوسيله ارگانهای دولتی بخصوص جهاد کشاورزی از محصولات بلوچستان در سال گذشته که دروب سايتها و وبلاگهای اينترنتی پخش شده اند از منابعی است که بررسی و مطالعه شده اند.

More --->

No comments:

Post a Comment