Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

از کدام عمل انسانی جمهوری اسلامی ایران برای مردم بلوچ میتوان دفاع کرد

نوشته « بورسیه انگلیس؛ دام ریگی و مدرسه مکی برای دانشجویان » جز اراجیفی سفیهانه که میخواهد ظلم و ستم خود را بر مردم بلوچ توجیه کند و بس ، محتویِ دیگری ندارد !
از کدام عمل انسانی جمهوری اسلامی ایران برای مردم بلوچ میتوان دفاع کرد ، از تبعیض صریح در قانون اساسی ، از اعزام پاسداران و بسیجیان ، بیسواد و مردم کش یزدی ، اصفهانی و ... برای کشتار مردم بلوچ ، از اعدامهای باور نکردنی رژیم در بلوچستان ، از آواره و راندن مردم بلوچ از سرزمین خودشان ، از کشتارهای روزانه مردم بیگناه در خیابانهای شهرها و بیابانهای بلوچستان ، از بمبارانهای وسیع طوایف گمشازهی ، شه بخش ، ناروئی ، ریگی ، از ویران کردن قریه گروناک بلوچستان ، از ویران کردن مکاتب و دانشگاه سنتی و فقهی مردم بلوچ در عظیم آباد زابل ، از ویران کردن خانه ها و زاغه های کپر نشینان مردم بلوچ بر سر ساکنان آن ، از کاشتن بذر نفرت و ترس در دل کودکان ، نوباوگان ، جوانان ، مادران ، خواهران و پدران بلوچ و ... از آواره و راندن هزاران بلوچ از سرزمین خویش ، از تبعیضهای غیر انسانی نسبت به مردم بلوچ حتی در ادارات استان و ... آری از کدام عمل رژیم میتوان تعریف و حمایت کرد ،
باید پذیرفت که رژیم جمهوری اسلامی ایران با اعمال غیر انسانی خویش در بلوچستان بمب ساعتی انتحاری را بدست خود افروخته است ، این بمب نه فقط در بلوچستان ، بلکه در کردستان قهرمان ، در آذربایجان شجاع پرور ، در خوزستان لگد مال شده ، در ترکمن صحرای مسلخ شده و در سراسر ایران آماده انفجار است ... فقط کورها و کرها مشغول داستان سرائی در مورد عبدالمالک ریگی و مسجد مکی هستند ، هر جوان ستم ستیز بلوچ و ایرانی یک عبدالمالک بالقوه است که برای آینده ای بهتر چه در کوههای سربفلک کشیده بلوچستان و کردستان ، چه در خیابانهای تهران ، تبریز ، اهواز و شهرهای بزرگ ایران ، چه رانده شده از وطن در دیار غربت آماده حرکت و آفریدن حماسه تحول در سرزمین مسلخ شده ایران است .
آینده از آن ظلم ستیزان و باورمندان به نیروی لایزال مردم است که با آفرینش تحول و حماسه تاریخ ساز خواهند بود ! آزات بلوچ
پهره

No comments:

Post a Comment