Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اعدام احسان؛ هيچ ابهامی وجود ندارد (پاسخی به آیت الله بی بی سی) كميته بين المللي عليه اعدام

پاسخي به بي بي سي و ابهام پراكنان در مورد جنايت بيشرمانه جمهوري اسلامي

هيچ ابهامي وجود ندارد٬ جنايتكاران احسان را كشتند!

از روز يكشنبه كه به وكيل احسان فتاحيان نوشتند كه قصد دارند٬ روز چهارشنبه احسان فتاحيان را به " اتهام " فعاليت عليه حكومت جنايت پيشه اسلامي٬ بكشند٬ موجي از اعتراض و مبارزه در ايران و در دنيا شكل گرفت.

هزاران نفر نامه اعتراضي نوشتند٬ ميليونها نفر خبر را شنيدند و دهها نهاد مدافع حقوق انسان به اين سازماندهي خونسردانه و بيشرمانه قتل عمد دولتي عليه يك جوان ۲۷ ساله به خشم و خروش آمده و عليه حكومت اسلامي شروع به فعاليت كردند.

سه شنبه روز ۱۹ آبان ماه٬ تقلا و كوشش هاي فراواني براي نجات جان احسان فتاحيان در دنيا و در ايران در جريان بود. حتي اسراي حكومت اسلامي٬ (زندانيان در بند) كه خود در معرض اجراي حكم اعدام هستند٬ به اعتصاب غذا دست زدند و مردم در كردستان به جوش و خروش آمده و بسوي زندان سنندج روانه شدند.

جمهوري نكبت اسلامي از زبان يكي از مقامات زندانش در سنندج٬ شروع به ابهام پراكني كرد و با وقاحت كامل دروغ گفت و اعلام كرد كه اعدامي در كار نيست و برخي از سايتهاي خبري اين مصاحبه را منعكس كردند.

اين برنامه از پيش طراحي شده جنايتكاران بود٬ براي اينكه جلوي موج خشم مردمي را بگيرند كه گفتند در مقابل در زندان سنندج تجمع ميكنند و گفتند اعتراض ميكنند. تكميل كننده اين ابهام پراكني٬ گسيل كردن گله هاي پاسدار و بسيج و تفنگ بدستان حكومتي به مراكز شهر سنندج و قرق كردن راهها و اعلام يك حكومت نظامي غير رسمي بود. اينها ترفندهاي رژيمي بود كه ميخواست بهر قيمتي شده يك فعال سياسي را قرباني كند و از مردم زهر چشم بگيرد و زمينه را براي قتل ديگر زندانيان از جمله ۱۲ نفر اسير در زندانهاي حكومت در كردستان را فراهم كند.

امروز كه وابستگان احسان داغدار هستند و تمام شب گذشته را در مقابل در زندان گشتاپوهاي اسلامي در سنندج بسر برده اند٬ آيت الله هاي دست اندر كار در بي بي سي دست به ابهام پراكني زده و اعلام كرده اند كه خبر اعدام احسان مورد تاييد حكومت اسلامي قرار نگرفته است. اين ابهام پراكني بي بي سي در شرايطي است كه رئيس دادگستري استان كردستان اجراي حكم اعدام اين فعال سياسي را به خبرگزاري فارس اعلام كرده است.

در عين حال مقامات زندان سنندج ساعت ۶ صبح امروز چهار شنبه ۲۰ آبان به خانواده احسان گفتند كه احسان اعدام شد و بعدا براي تحويل جنازه او به بهشت محمدي مراجعه كنند. آنها اعلام كردند كه فرزند جوان شما را كشتيم و بعدا براي گرفتن جسد بياييد.

امروز كه ميليونها نفر با خشم و نفرت اين اخبار را تعقيب ميكنند٬ آيت الله بي بي سي با درج يك خبر درشت در صفحه اول خود٬ به اين ابهام پراكني ادامه ميدهد و عملا كمك ميكند مردم خشمگين در ايران و در دنيا به خيابان نريزند و خشم خود را فرو خورده و فعلا منتظر خبر تاييد اين جنايت از زبان خامنه اي و نمايندگانش در بي بي سي شوند!

كميته بين المللي عليه اعدام اعلام ميكند كه جمهوري اسلامي احسان را به قتل رساند و اين جنايت بيشرمانه را عليرغم اعتراضات ميليونها نفر انجام داد و همه ما بايد عليه اين جنايت وقيحانه به پا خاسته و خبر اين جنايت را در دنيا جار زده و موجي از اعتراض را در ايران و در دنيا عليه حكومت اسلامي دامن بزنيم . هيچ ابهامي وجود ندارد٬ جنايتكاران احسان را كشتند!

ما از مردم كردستان و همه مردم ايران دعوت ميكنيم كه مراسم تدفين احسان را به صحنه بزرگ اعتراض عليه حكومت و به صحنه ابراز نفرت از اين جلادان تبديل كنند. حكومتي كه عكس رهبرش زير پاي مردم همين چند روز قبل له شده بايد بداند كه با اين ترفندها و از جمله ابهام پراكنيهاي بي بي سي نميتواند عمر ننگين اش را طولاني كند. اين جنايات به آتش خشم مردم مي دمد و روز مرگ اينها را نزديكتر ميكند.


Source: http://www.iranpressnews.com/source/068238.htm

No comments:

Post a Comment