Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

توقف ساخت فرودگاه ايرانشهر


خبرگزاري فارس: برگزاري نمايشگاه آثار هنرمند كشوري در زاهدان، توقف ساخت فرودگاه ايرانشهر و ... از مهم‌ترين عناوين اخبار كوتاه سيستان و بلوچستان است.

به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي سيستان و بلوچستان اظهار داشت: به مناسبت هفته بسيج نمايشگاه كشوري آثار تجسمي با عنوان مقاومت در اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برپا شد.
نورالله برشان افزود: در اين نمايشگاه آثاري شامل 69 تابلوي پوستر و تايپوگرافي و 21 تابلوي كاريكاتور از آثار هنرمند بر جسته كشورمان مسعود شجاعي طباطبايي به نمايش گذاشته شده است.
وي با اشاره به اينكه اين نمايشگاه به مدت 10روز صبح و عصر در اين اداره‌كل برپاست، گفت: قرار است پس از اين مدت اين نمايشگاه در كرمان هم برگزار شود.
نمايشگاه آثار تجسمي با عنوان مقاومت به همت انجمن هنرهاي تجسمي انقلاب و دفاع مقدس كشور برگزار شده است.

* توقف ساخت فرودگاه ايرانشهر
كار احداث ترمينال جديد فرودگاه ايرانشهر به علت كمبود نقدينگي متوقف شد.
رئيس فرودگاه ايرانشهر اظهار داشت: عمليات اجرايي اين ترمينال كه از فروردين 87 آغاز شده 37 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.
محمدرضا ماهگلي افزود: اعتبار اوليه اين طرح 10ميليارد ريال بوده كه به علت عدم تامين به موقع اعتبار، شش ماه است كه روند اجراي آن متوقف شده است.
رئيس فرودگاه ايرانشهر همچنين خبر از اجراي سايت سوخت‌گيري هواپيماي فرودگاه ايرانشهر در زميني به مساحت يك‌هزار و 200 مترمربع در آينده نزديك داد و گفت: كار مطالعات اين طرح تمام شده و عمليات اجرايي آن به زودي آغاز مي‌شود.

* ملاك اسلام براي ازدواج دينداري است
رئيس اداره تبليغات اسلامي ايرانشهر در حضور 70 تن از دانش‌آموزان و اساتيد دبيرستان توحيد ايرانشهر و در يك گفتمان با موضوع ازدواج جوانان و خودباوري اظهار داشت: جامعه امروزي ملاك‌ها و معيارهاي غلطي از قبيل ثروت، زيبايي و غيره را براي ازدواج جوانان برگزيده كه اين امر مخالف معيارها و تعاليم اسلامي است.
حجت‌الاسلام عيسي بزماني تصريح كرد: ملاك اسلام براي ازدواج دينداري است و جوانان و خانواده‌ها را از انجام ازدواج‌هاي اجباري، ازدواج با افراد كم عقل، شراب‌خوار و ... بر حذر داشت.
انتهاي پيام/ل20/

No comments:

Post a Comment