Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

باران شمال سيستان و بلوچستان را فرا گرفت


طي 24 ساعت گذشته؛
باران شمال سيستان و بلوچستان را فرا گرفت
خبرگزاري فارس: كارشناس پيش‌بيني هواشناسي سيستان و بلوچستان گفت: طي 24 ساعت گذشته باران نواحي شمالي سيستان و بلوچستان را فرا گرفت.

پرويز خسروي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بر اساس آخرين بررسي خروجي مدل‌ها و تصاوير ماهواره‌اي، سامانه بارش‌زايي كه در استان طي روزهاي گذشته حاكم بود، به دليل تغيير جهت سامانه ضعيف شده است.
وي افزود: پيش‌بيني مي‌شود طي امروز و فردا در برخي نواحي شمالي و جنوبي سيستان و بلوچستان بارش پراكنده همراه با وزش باد را داشته باشيم.
كارشناس پيش‌بيني هواشناسي سيستان و بلوچستان ادامه داد: در 24 ساعت گذشته در شهرستان‌هاي زابل و زهك در شمال استان و فنجوج از توابع ايرانشهر در جنوب استان بارندگي گزارش شده است.
خسروي گفت: براي امروز هم بارش پراكنده باران در نواحي شمالي و جنوبي استان دور از انتظار نيست.
وي با اشاره به اينكه اين شرايط تا اواخر روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت، افزود: در نواحي شمالي استان طي روزهاي آينده كاهش محسوس دما پيش‌بيني مي‌شود.
كارشناس پيش‌بيني هواشناسي سيستان و بلوچستان با بيان اينكه دماي فعلي زاهدان 14 درجه است كه نسبت به روز گذشته در همين ساعت دو درجه گرم‌تر شده، دماي فعلي زابل 15، خاش18، نيكشهر24، چابهار 27، راسك23، كنارك28، سراوان19، ايرانشهر22، ميرجاوه19 و زهك را 16 اعلام كرد.
انتهاي پيام/م30

No comments:

Post a Comment