Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

مردم بندرعباس در سخنرانی آخوند روحانی به طرح تجزيه استان هرمزگان اعتراض کردند



مردم بندرعباس در سخنرانی آخوند روحانی به طرح تجزيه استان هرمزگان اعتراض کردند

مردم بندرعباس امروز (6اسفند 92) در جريان سخنرانی آخوند روحانی در استوديوم اين شهر با سر دادن شعار و نمايش پلاکاردهای مختلف به طرح رژيم برای تجزيه استان هرمزگان اعتراض کرده و مطالبات انباشته اقتصادی و اجتماعی خود را نشان دادند.

روی يکی از پلاکاردها که مردم در برابر آخوند روحانی بلند روی دست بلند کرده بودند، نوشته شده بود: «هرمزگان تجزيه پذير نيست».

روی پلاکارد ديگری با حروف درشت اين جمله خوانده می شد: «هرمزگان خواهان اتمام تراژدی تجزيه است»

و روی پلاکارد ديگری با اشاره به طرح الحاق منطقه «پارسيان» از استان هرمزگان به استان فارس نوشته شده بود: «مصوبه الحاق را لغو کنيد» و پلاکارد ديگری می گفت: «الحاق نه». يکی از زنان دستنوشته يی را جلوی روحانی در معرض ديد دوربينها قرار داده بود که روی آن نوشته شده بود: «زن = با مرد، حقوق برابر»، يکی از هموطنان زلزله زده هم با نمايش پلاکاردی خواستار رسيدگی به وضعيت زلزله زدگان شده بود.

انبوه اين اعتراضها و شعارها که در تمام طول مسير از فرودگاه تا استوديوم در جريان بود آن چنان شديد بود که روحانی ناچار به اعتراف به آن شد و برای مقابله با فضای انفجاری شرکت کنندگان وعده لغو مصوبه تجزيه هرمزگان را داد و گفت: ”هم در مسير راه که من از فرودگاه به اين استاديوم می آمدم و هم در اين جا شعارهايی در اين زمينه وجود دارد. من می خواهم به مردم قول بدهم نگران اين گونه مسائل نباشيد، دولت حتماً در اين زمينه بررسی مجدد خواهد کرد. دولت مسأله را مورد بررسی خواهد داد مصوبه را به سمتی خواهد برد کسی دل نگران نباشد، ناراحت نشود“.

No comments:

Post a Comment