Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

تجليل از 215 نخبه بسيجي استان سيستان و بلوچستان‌


تجليل از 215 نخبه بسيجي استان سيستان و بلوچستان‌
خبرگزاري فارس: از 215 نخبه بسيجي استان سيستان و بلوچستان در تالار علامه حلي دانشگاه آزاد واحد زاهدان تجليل شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان، در نشست بزرگ جهادگران علم و فناوري استان سيستان و بلوچستان كه امروز ظهر در تالار علامه حلي دانشگاه آزاد اسلامي زاهدان برگزار شد، از 215 نخبه بسيجي استان تجليل شد.


مدير سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري سپاه سلمان سيستان و بلوچستان در اين مراسم اظهار داشت: ترويج توسعه و فرهنگ تحقيق و پژوهش، تقويت روحيه خلاقيت و خودباوري بسيجيان، تجليل و ترغيب انديش‌ورزان، استفاده از تجارب تحقيقاتي انديش‌ورزان از مهم‌ترين اهداف اين نشست است.


محمد سنچولي افزود: سپاه سلمان استان آمادگي دارد با تمامي افرادي كه مطالعات پژوهشي، تحقيقاتي در رده‌هاي كارشناسي و كارداني و حتي دانش‌آموزي داشته باشند همكاري‌هاي لازم را داشته باشد.


فرمانده سپاه سلمان سيستان و بلوچستان هم در اين مراسم با اشاره به نقش تعيين كننده بسيج در عرصه‌هاي مختلف گفت: همانطور كه در جنگ تحميلي قشرهاي مختلف مردم از پزشك، مهندس، استاد دانشگاه، دانشجو، دانش‌آموز و ديگر قشرهاي مردم حضوري فعال داشتند، امروز در سنگري ديگر حافظ آرمان‌هاي انقلاب و اسلام هستند.


سردار عليرضا عظيمي جاهد با تجليل از مقام شامخ شهيدان به‌ويژه شهيدان وحدت و امنيت، شهيدان شوشتري و محمدزاده تصريح كرد: امروز رويكرد سپاه فرهنگي و سازندگي است و ما براي برقراري امنيت از طوايف و مردم منطقه و براي توسعه منطقه آماده و بهره‌برداري از نقطه نظرات صاحبنظران، دانشجويان و اساتيد هستيم.


انتهاي پيام/آ30/

No comments:

Post a Comment