Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

دست یابی حوثی ها به انواع اسلحه از منابع غیر رسمی در ایران


دبی - العربیه

شبکه تلویزیونی العربیه امروز شنبه 21-11-2009، گزارشی را پخش کرد که حاکی از آن است گروه شورشی الحوثی به انواع اسلحه از طریق منابع غیر رسمی در ایران مسلح می شود.

برپایه این گزارش جنگ با الحوثی ها ابعاد گوناگونی دارد و العربیه در ادامه این پرسش را مطرح کرد که جنگ شهری در این درگیریها چگونه است درحالیکه نبرد در کوه الدخان و الرمیح ادامه دارد.

العربیه افزود، عملیات نفوذی های الحوثی در این مناطق ادامه دارد و الحوثی ها به عملیاتی شبیه به عملیات انتحاری متوسل شده اند زیرا تضمینی برای بازگشت سالم آنها به مواضع خودی در مناطقی که تحت کنترل نیروهای سعودی در آمده است، وجود ندارد، چرا که نیروهای سعودی از امکانات نطامی پیشرفته ای برخوردار هستند وهمواره از پوشش هوایی سود می برند.

گزارش العربیه در ادامه می گوید، نیروهای سعودی با استفاده از جنگنده های اف 15 ، بالگردهای آپاچی وتوپخانه، الحوثی ها و مواضع آنها را بمباران می کنند .

در این گزارش آمده است که الحوثی ها نیز به نوبه خود از برخی منابع ویژه در بنادر اریتره در نزدیک سواحل یمن و آنگونه که رییس جمهور یمن اعلام کرده است سلاح های گوناگون مانند توپ های دور برد، موشک های کاتیوشا، تیربار، بمب های دست ساز و مین دریافت می کنند.

No comments:

Post a Comment