Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

ایرانی ها خوب می دانند که ما هم قبل و هم بعد از اسلام آنها را شکست دادیم!/خلیفه عثمانی در جنگ چالدران به آنها درس خوبی داد!



من با ایرانیان در چندین کنفرانس دیدار داشته ام. در آن زمان، من سعی کردم که موضعی معدل اتخاذ کنم و از تحریک کردن جلوگیری کنم اما انها... انگار که می خواستند از ما انتقام بگیرند. شیخ القرضاوی به قم رفت که با آنها دیدار کند، اما نهایتا او متوجه شد که همه ی این قضایا به خاطر پیروزی و انتقام است!
خبرگزاری انتخاب (Entekhab.ir) 
شیخ محسن العواجی که از او بعنوان یک اسلام گرای اصلاح طلب یاد می شود و از مخالفان دولت عربستان است و همچنین از حامیان سرسخت بن لادن است ادعا کرد: من متنفرم از اینکه از کلمه ای مثل شیعه و سنی استفاده کنم. اما این ایران است که مرا مجبور می کند. 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب Entekhab.iIr، وی که در شبکه ی "الدلیل" عربستان سعودی صحبت می کرد،  با بیان این که"من با ایرانیان در چندین کنفرانس دیدار داشته ام" گفت: در آن زمان، من سعی کردم که موضعی معتدل اتخاذ کنم و از تحریک کردن جلوگیری کنم اما انها... انگار که می خواستند از ما انتقام بگیرند. 

العواجی ادامه داد: شیخ القرضاوی به قم رفت که با آنها دیدار کند، اما نهایتا او متوجه شد که همه ی این قضایا به خاطر پیروزی و انتقام است!


وی در ادامه ی ادعاهای ضد ایرانی و ضد شیعی جریان وهابیت، گفت: ایرانیان خوب می دانند که قبل از اسلام، اعراب آنها را در جنگ "ذی قار" شکست دادند! انها خوب می دانند که بعد از ظهور اسلام، اعراب، فارس ها را در قادسیه و دیگر جاها شکست دادند. 

العواجی می افزاید: ایرانیان می دانند زمانی که آنها علیه خلیفه عثمانی سلیم اول شورش کردند. این خلیفه به ایرانیان در جنگ معروف چالدران درس خوبی داد. ایرانیان خوب این چیزها را می دانند!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب Entekhab.iIr،این شیخ سعودی می گوید: اگر ایرانیان، هویت اسلامی خود را به جهان با دولت صفویان ارائه می کنند ، پس، از اعراب برای ارائه خود با هویت عربی شان انتقاد نکنند. 

وی افزود: من در یک خانه عربی و در یک کشور عربی زندگی می کنم و این طبیعی است که من از خانه خودم قبل از خانه ی همسایه ام دفاع کنم.

العواجي که همکار شيخ يوسف القرضاوي در اتحاديه جهاني علماي مسلمان و عضو مؤسسه بين المللي قدس است افزود: من از ایران زمانی که غرب تهدید به بمباران سایت های هسته ای ایران کرد، حمایت کردم. من از سیاست خارجی دولت خودمان روی برگرداندم. 

وی در پایان گفت: من دوست ندارم که ایران با چنین رفتارهای غیرعقلانی به ما از پشت خنجر بزند!


No comments:

Post a Comment