Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

احمدي نژاد نمايندگان ويژه آيت الله خامنه اي را راه نداد



جرس: به گزارش منابع خبري جرس از تهران چند شب قبل آيت الله شيخ احمد جنتي دبير شوراي نگهبان (به نمايندگي از مقام رهبري) به ديدار محمود احمدي نژاد رئيس جمهور منصوب آقاي خامنه اي در منزلش در نارمك رفته و از وي خواسته بود كه نسبت به رهبري تمكين كند. احمدي نژاد با دلخوري به جنتي پاسخ داده است : من به رهبري بدهكار نيستم! كه كوتاه بيايم

وي سپس ادعا كرده است: اولا كسي كه توانست بساط اصلاح طلبان را جمع كند من بودم. ثانيا انرژي هسته اي را من به اينجا رساندم. ثالثا هدفمند كردن يارانه ها را كه هيچ كس زير بارش نمي رفت من برعهده گرفتم و اجرا كردم. من چرا بايد كوتاه بيايم؟ يك عزل و نصب وزرا در اختيار من بود كه آن هم بحمدالله از من گرفته شده است.
شب گذشته (پنجشنبه شب) نيز دوباره آيت الله جنتي (دبير شوراي نگهبان) و دكتر علي لاريجاني (رئيس مجلس شوراي اسلامي) به قصد ديدار با محمود احمدي نژاد و ميانجي گري بين او و رهبري به سراغ احمدي نژاد رفته اند، ولي او حاضر به ديدار با نمايندگان ويژه آيت الله سيد علي خامنه اي (مقام رهبري) نشده است. او بيش از هشت روز است كه در اعتصاب بسر مي برد و در هيچيك از جلسات هيأت دولت و سفرهاي استاني برنامه ريزي شده از قبل شركت نكرده است
خطبه نماز جمعه امروز آيت الله سيد احمد خاتمي در تهران مبني بر اينكه هر كاري، از جمله سه مورد فوق در كشور انجام شده است با حمايت و مديريت مستقيم رهبري امكان پذير شده است در حقيقت پاسخ به ادعاهاي محمود احمدي نژاد در ديدار فوق الذكر است.

No comments:

Post a Comment