Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

ادعای کذب برخی سایتهای افراطی و تفرقه افکن در مورد علمای اهل سنت

چند روز قبل برخی از سایتهای افراطی در ادامه اکاذیب و افترائات تفرقه افکنانه و واهی خویش، اقدام به جوسازی کاذب علیه علمای اهل سنت ایران نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین، اخیراً برخی از سایتهای فرصت طلب، اخباری مبنی بر ارتباط تعدادی از علمای اهل سنت با سرویسهای جاسوسی ترکیه منتشر نمودند.
سایتهای مذکور در ادامه ادعاهای خود به شرکت مولانا عبدالحمید در جلساتی که در کشور ترکیه برگزار شده اشاره کرده و آن را نوعی ارتباط با سرویسهای جاسوسی ترکیه قلمداد کرده است، اما غافل از اینکه جلسات مذکور از سوی اتحادیه جهانی علمای اسلام برگزار شده است که برخی از علما و مراجع اهل تشیع ایران نیز در آن شرکت داشته اند.
گفتنی است مدتی است که گذرنامه مولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، از سوی مقامات امنیتی توقیف شده و خود ایشان نیز ممنوع الخروج می باشد، اما ظاهرا گویا تفرقه افکنان به این مقدار هم اکتفا نکرده و اقدام به نشر اکاذیب و افترا علیه ایشان و دیگر علمای اهل سنت ایران می نمایند.
پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین ضمن رد این ادعای کذب و بی اساس، از اینگونه افراد و گروههای تفرقه افکن، که گویا خود را از مؤاخذه قضایی مصون می دانند، به بارگاه عدل الهی شکایت کرده و فیصله آنان را به خداوند متعال واگذار می نماید.


http://farsi.sunnionline.us/News/News-Ahl-al-Sunnah/3093-1390-02-10-08-07-19.html

No comments:

Post a Comment