Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت جندالله

بسم الله الرحمن الرحیم
بدینوسیله جنبش مقاومت جندالله به آن دسته از علماء و سرداران مزدور که در راستای اهداف سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات حرکت می کنند هشدار می دهد که دست از خیانت به اهلسنت و ملت بلوچ بردارند زیرا دیگر وقت آنان به پایان رسیده است و جوانان مومن و سلحشور ملت بلوچ با آنان با شدت برخورد خواهند کرد.

جنبش به سردارانی همچون سردار بشیر احمد ریگی و دیگر سرداران مزدور و به علمائی همچون مولوی کریم زائی و مولوی عبدالصمد ساداتی هشدار می دهد که دست از خیانت به دین و ملت و قران بردارند و به آغوش ملت بازگردند زیرا که دیگر به خائنان اجازه خیانت داده نمی شود و سوگند به خدا که نزدیک ترین افراد به شما سرداران و حتی فرزندان شما اعضای جنبش هستند و همان فرزندان غیور ، شما را به سزای خیانتهایتان خواهند رساند.

رژیم و سپاه پاسداران می خواهند با استفاده از سرداران مزدور که هیچ ایدئولوژی و عقیده و تفکری ندارند ملت بلوچ را به جان هم بیاندازند و طبق سیاست کثیف تفرقه بیانداز و حکومت کن به حکومت خود بر ملت بلوچ ادامه دهند.

اما دیگر زمان اختلافات قبیله ای به پایان رسیده است و امروز ملت بلوچ به هوشیاری و بیداری رسیده است و ملت بلوچ از هر قبیله و طایفه ای مسلمان و برابر و برادر هستند و پیامبر اسلام در حجة الوداع پا بر تعصبات نهاد و اعلام کرد که دیگر هیچ کس را بر کسی دیگر برتری نیست ،سفید را بر سیاه برتری نیست و سیاه را بر سفید برتری نیست و همه فرزندان آدم و برابر و برادر هستند.

امروز در هر خانه ای این گفته پیامبر با صدای رسا خوانده می شود و جوانان این گفته را آویزه گوش خود کرده اند و اختلافات قبیله ای هیچ جایگاهی در ملت بلوچ ندارد و سرداران و ملاهائی که در این راستا به سپاه خدمت کرده و به ملت خیانت کرده اند جایگاه خود را از دست داده اند و حتی نزدیکان آنان خواهان برخورد با آنان هستند.

جنبش به آن دسته از جوانان که سلاح از رژیم گرفته و به جای خدمت به رژیم با جنبش بیعت کرده اند شاباش می گوید و از دیگر جوانانی که چنین سلاحهائی دریافت کرده اند می خواهد که هر چه زودتر به جنبش ملحق شوند و به ملت خود خدمت کنند.

جنبش با سلاح گرفتن از رژیم مخالف نیست اما مردم باید بدانند که این سلاح را چگونه استفاده کنند ، بسیار بودند جوانان و حتی سردارانی که پس از دریافت سلاح مخفیانه به جنبش پیوسته اند و جنبش به این جوانان و سرداران شاباش می گوید و از دیگران هم می خواهد مثل برادران خود سلاح خود را علیه رژیم به کاربندند و در راستای دفاع از دین و ملت گام بردارند.
امروز جنبش چنان فراگیر شده است که همه بلوچستان را درنوردیده است ،و حتی به خانواده همان مزدوران راه یافته است و فرزندان همان سرداران و ملاهای مزدور آماده عملیات علیه رژیم هستند و حاضرند جان خود را در راه دفاع از دین و ملت تقدیم نمایند.

جنبش باری دیگر به سرداران و عالم نماهای مزدور هشدار می دهد که دست از خیانت بردارند و در غیر این صورت منتظر برخورد شدید فرزندان دلیر و مومن بلوچستان باشند.

جنبش مقاومت مردمی جندالله

No comments:

Post a Comment