Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

سوزاندن قرآن و به آتش كشيدن مساجد در بحرين، كفر است


جدگال، نحوه برخورد كشورهاي غربي با تحولات در كشورهاي عربي خاورميانه را غيرمنصفانه دانست و گفت: دليل اصلي قيام مردم بحرين؛ اعتراض به حاكميت سراسر تبعيض آل خليفه است
نماينده اهل سنت مردم شهرستانهاي چابهار، كنارك و نيكشهر درمجلس شوراي اسلامي به آتش كشيدن مساجد و سوزاندن قرآن كريم در بحرين را كفر و الحاد و بر خلاف اسلام دانست.
به گزارش زاهدان پرس، محمد يعقوب جدگال افزود: از مهمترين حوادث تلخي كه اخيرا در بحرين رخ داده، تخريب مساجد، حسينيه ها و آتش زدن قرآن كريم بوده است. 

وي اظهارداشت: مدعيان دفاع از حقوق بشر در قبال فجايع ضد انساني در منطقه، سكوت اختيار كرده و نسبت به كشتار مردم بي تفاوت مانده اند. 

نماينده مردم چابهار، كنارك و نيكشهر در مجلس، رويدادهاي اخير در كشور بحرين را دردآور خواند و از سكوت مجامع بين المللي و كشورهاي مدعي دفاع از حقوق بشر انتقاد كرد. 
وي با برشمردن جنايات و كشتار انسانهاي بي گناه در برخي كشورهاي منطقه، به ایرنا اظهار داشت: حقوق بشر به شديدترين وجه در حال نقض شدن است. 
جدگال، نحوه برخورد كشورهاي غربي با تحولات در كشورهاي عربي خاورميانه را غيرمنصفانه دانست و گفت: دليل اصلي قيام مردم بحرين؛ اعتراض به حاكميت سراسر تبعيض آل خليفه است. 
وي اضافه كرد: قيام مردم بحرين؛ ماهيتي مسالمت آميز در پيش گرفته و براي اثبات حقوق خود نيازي به استفاده از زور ندارد. 
نماينده مردم شهرستانهاي چابهار، كنارك و نيكشهر درمجلس شوراي اسلامي، كشتار بي رحمانه مسلمانان بحرين را محكوم كرد و گفت: سران اين كشور مي بايست از ادامه خون ريزي بپرهيزند. 
جدگال با بيان اينكه موج انقلابهاي اخير، گريبان استكبار جهاني را خواهد گرفت، افزود: دستگاه ديپلماسي كشورمان بايد از تمام پتانسيل هاي خود براي حمايت از مردم بحرين استفاده كند. 
وي ادامه داد: ويژگي حركت مردمي شكل گرفته در بحرين با ساير حركت ها متفاوت است و تحت فشار قراردادن انقلابيون ، اخراج و به زندان انداختن آنها و جلوگيري از برگزاري مراسم عزاداري ايام فاطميه (س) نتيجه اي معكوس مي دهد. 
وي ابرازاميدواري كرد: همه ملتهاي آزاديخواه جهان از مردم مظلوم و ستمديده بحرين دفاع كنند



******




چرا اين همه چاپلوسی ، خودفروشی و بلوچ فروشی آقای جدگال؟ چرا اين همه دور ميروی؟ چرا از تخريب مدارس و مساجد اهل سنت توسط زابليهای افراطی، مزدور و نمک نشناس انتقاد نميکنی و کردارشان را کفر نميدانی؟ چرا کشتار جوانان بلوچ رو توسط اين رژيم ددمنش محکوم نميکنی؟ چرا کشتار روحانيون بلوچ و سنی   توسط زابليهای وحشی و اربابان فارسشان را محکوم نميکنی؟ ميدانم که جرات اينکار را نداری!  توصيه من به شما اينه که اندکی آينده نگری کن وبهتره خفه شی وطوطی وارحرفهای رژيم را تکرار نکن.  چون اين رژيم در حال زوال است و مردم بلوچ چاپلوسیهای شما و امسال شما وزابليهای بلوچ کش رو فراموش نمیکنند. م بلوچ 

No comments:

Post a Comment