Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

وبلاگ پهره هم مسدود شد

آدرس جدید: http://pahra2010.blogsky.com/
به وبلاگ های متخلف ابتدا تذکر داده می شود یا اینکه مستقیما وبلاگ حذف میشود؟
وبلاگ هایی که قابل اغماض و تعدیل باشند در ابتدا اخطار دریافت میکنند و وبلاگ های که ضد نظام و اخلاقیات هستند، فورا مسدود می شوند
بالاخره ترکش مسدود کردن وبلاگها توسط بلاگ سکای کمی هم به سایت من و دوستان دیکر اصابت کرد

وبلاگم به نام پهره به آدرس http://www.pahra.blogsky.com/ از سوی بلاگ سکای مسدود شد و پس از مدتی که نامه ای نوشته و خواستار توضیح شدم مسولان محترم بر خود لازم ندیدند که پاسخکی دهند .
به هر حال من نیز برای وبلاگ جدیدم دوباره بلاگ سکای را برگزیدم شاید در نظر دوستانم حماقتی بزرگ باشد ولی حقیقتا چون علتی را نیافتم دوباره در این سرزمین محدود شروع به نوشتن کردم تا روزی علتش را بدانم که چرا بلاگ سکای اینگونه قلم ها را می شکنند و ندای آزادی قلم سر می دهند هر چند دوستانم سخنانی می گویند و مسائل سیاسی و نام وبلاگ و محتوای آن را علل می دانند. گفتم از خیر این وبلاگ گذشتم ، حداقل بگو گناهم چیه !؟ ولی بازم فایده ای نداشت ! من الان هم نمی دونم چرا وبلاگم مسدود شد ! ولی خودم یه حدس هایی می زنم

با توجه به مسدود شدن وبلاگ فوق بر آن شدیم وبلاگ جدیدی

راه اندازی کنیم

و اما دلیل بلاگ سکای برای مسدود کردن وبلاگ فوق ...

No comments:

Post a Comment