Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اعتصاب غذا علیه آدمربائی های دولت پاکستان و علیه اشغال بلوچستان در شهر کراچی !

یک اعتصاب غذای سه روزه علیه آدمربائی های دولت پاکستان و علیه اشغال کشور بلوچستان در 27 مارچ 1948 توسط دولت پاکستان در شهر کراچی ، از سوی « سازمان محصلین بلوچ » گروه آزاد سازماندهی شده است .


این اعتصاب غذا در جلوی کلوب خبر نگاران کراچی برپا خواهد شد . در این اعتصاب که مسئولین مرکزی « سازمان محصلین بلوچ » ، مسئولین شعبات آن و عده کثیری از نیروهای مترقی شرکت خواهند کرد ، به مدت سه شبانه روز در پیش کلوب خبرنگاران اجتماع خواهند نمود .

مسئولین « سازمان محصلین بلوچ » اعلام نمودند ، دقیقا" این یک حقیقت است که در پاکستان رسیدن به حقوق بشری و ملی خویش به طرق قانونی ناممکن است اما آنها با این عمل خویش خواهند کوشید که افکار عمومی دنیا را هر چه بیشتر نسبت به این مسئله روشن نمایند . تاهم اکنون مسئول دوم « سازمان محصلین بلوچ » زاکر مجید جان به همراه هزاران نفر از فعالین حق خواه ملت بلوچ از جمله دکتر دین محمد بلوچ ، ثنا سنگت بلوچ ، اقبال بلوچ ،استاد یحیی ، غفور بلوچ ، مجیب بلوچ ، احـــســـان ارجـمـنـدی ، سمیع بلوچ ، جلیل ریگی ، اصغر علی بنگلزئی ،دودا رئیسانی ، خانم زرینه مری و هزاران مرد و زن بلوچ ، هزاران پیر و جوان بلوچ ، توسط سازمانهای امنیتی پاکستان ربوده و در بدترین وضعیت بسر میبرند . زیر بدترین شکنجه های جسمی و روحی قرار دارند کسی از سرنوشت آنها خبر ندارد که تا بحال شهید شده اند یا چه بر سر آنها آمده است . ما میخواهیم که کلیه سازمانهای مدافع حقوق بشر متوجه جنایات غیر انسانی پاکستان در حق مردم بلوچستان و برخورد غیر انسانی آنها با فعالین بلوچ باشند تا آنها پرونده این جنایات را پیگیری نمایند و مردم جهان از مبارزات حقه ما حمایت و پشتیبانی نمایند .

« پهره روتاک »

No comments:

Post a Comment