Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

یک زابلی جنایتکار فرماندار شهرستان خاش با جمعیت صد در صد بلوچ سنی شد

به گزارش آژانس خبری تفتان یک زابلی جنایتکار و فاشیست و متجاوز با نام علی رضا شهرکی از طرف مصطفی نجار به فرمانداری شهرستان خاش با جمعیت صد در صد بلوچ سنی شد.
معلوم نیست اشغالگران و متجاوزان و جنایتکاران چه فکر می کنند که بیایند و یک زابلی فاشیست که هزاران درجه در ظلم و جنایت و تجاوز از صهیونیستهای اسرائیل بالاتر هستند را بیاورند و فرماندار شهری بکنند که یک در صد هم شیعه و غیر بلوچ ندارد و صد در صد جمعیتش بلوچ سنی هستند.
زابلیهای خونخوار چنان پر رو شده اند که پس از اشغال و تصرف زاهدان الان به سوی خاش قدم می گذارند اما بدانند که این رویا را باید به گور ببرند و فرزندان بلوچستان به زابلیهای پست فطرت اجازه جنایت بیش از این را نمی دهند و اجازه نخواهند داد که زابلیها بیش از این در بلوچستان اشغالی جنایت کنند.
امروز فرزندان بلوچستان دریافته اند که زابلیها از اسرائیلیها هم هزاران درجه بدتر و وحشی تر هستند و مانند صهیونیستها به استعمار و استثمار بلوچستان پرداخته اند و کاملا همان سیاستهای صهونیستی را در بلوچستان به اجرا در آورده اند و کاری با صاحبان اصلی بلوچستان کرده اند که صهیونیستها با فلسطینیها نکرده اند و همه مردم بلوچستان به این حقیقت پی برده اند و دیگر اجازه چنین کاری را نخواهند داد و زابلیها باید درسی داده شوند که دیگر با میزبان چنین نکنند.
امروز زابلیها چنین پر رو شده اند که فرمانداری شهرستان خاش را تصرف کرده اند اما فکر کرده اند و خیال کرده اند و فرزندان جیند و شهسوار و خلیل خان که پوزه انگلیسیها را در خاش به خاک مالیدند پوزه زابلیهای متجاوز و بیگانه را هم به خاک خواهند مالید و نابودشان خواهند کرد.


http://taptan313.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment