Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

سیل نیروهای نظامی رژیم به سوی بلوچستان در حال افزایش است

به گزارش آژانس خبری تفتان هزاران پاسدار از استانهای کرمان و هرمزگان و خراسان به بلوچستان اعزام شده اند تا به زعم خود با تهدید جندالله مقابله نمایند.
گزارشها از بلوچستان حاکی است که فرمانده سپاه سلمان از سپاه پاسداران برای مقابله با تهدید جنبش از استانهای همجوار نیروی کمکی طلبیده است و هزاران پاسداران از استانهای هم مرز بلوچستان به بلوچستان اعزام شده اند تا در برابر تهدید جندالله بایستند.
از سوئی تمامی مرزهای بلوچستان به طور کامل مسدود شده است و تا دهها کیلومتر نیروهای سپاه پاسداران با پشتیبانی نیروی انتظامی خیمه زده اند و برای جنگی احتمالی خود را آماده کرده اند.
دستگیری رهبر مقاومت بلائی برای رژیم شده است و صدها جوان بلوچ از گوشه و اطراف بلوچستان به جنبش پیوسته اند و ملت بلوچ کاملا در خشم هستند و نیروهای نظامی در ترس کامل از همه ملت هستند و از سوئی اعلام اتحاد تمامی گروههای مسلح منطقه با جنبش و حتی بیعت کردن و پیمان بستن با جانشین رهبر ترس رژیم را چند برابر کرده است و به همین جهت هر روز بر حجم نیروهایش می افزاید تا شاید از تهدید جنبش جلوگیری نماید اما مبارزان با یک عملیات منظم سپاه پاسداران را خرد کردند و باز هم حملات علیه سپاه پاسداران ادامه خواهد یافت اما از جائیکه سپاه گمان هم نبرد.

No comments:

Post a Comment