Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

مهاجمان رافضی بايد گورشان را از بلوچستان گم کنند.

حکام فاشيست تهران و اشغالگران رافضی در بلوچستان بيش از حد دروغگو وکم حافظه هستند. پس ازاسارت سرمچارعبدالمالک غوغا بپا کردند و جشن گرفتند که کار جنبش مردمی تمام شد
لشکرکشی نيروهای سرکوبگر انتظامی ـ سپاه و اطلاعات به اطراف ميرجاوه ، کوه لار و بم پشت از زمين و هوا و پخش خبر درگيری ومقاومت دليرمردان بلوچستان تائيدی بر وجود سرمچاران و ادامه حيات پويای تشکيلات جنبش است.
به هلاکت رسيدن ۱۳ اشغالگر و زخمی شدن دهها جنايتکار در بم پشت تمام دروغهای رژيم را در مورد جنبش تکذيب کرد.
آری نيروهای اشغالگر دسته دسته و گرگ وار حمله می کنند به خانه و کاشانه مردم بيدفاع يورش می برند و سرمچاران با سنجيدگی قابل تحسين موفق به کمين گذاری و کشتن و زخمی کردن مهاجمان رافضی می شوند و صدها پاسدار، اطلاعاتی و بسيجی بزدل فرار را برقرار ترجيح می دهند.

سرمچاران بلوچستان برای دفاع از خانه و کاشانه بلوچ و مردم مظلوم در مقابل مهاجمان و اشرار اصفهانی، کاشانی، يزدی، زابلی و... قهرمانانه ايستادند و با ايمان و صلابت دين خويش را به وطنمان ( بلوچستان) و مردم بيگناه ادا کردند.
اشرار فارس ومهاجمان رافضی بايد گورشان را از بلوچستان گم کنند.. اين سرزمين نه ارث پدری زابليهاست و نه ملک شخصی سپاه مافيايی و خامنه ای جلاد.
انشالله سيل خروشان جوانان و سرمچاران بلوچستان وطن مير حمل و سرزمين کماش جمـا خان و جيند، ديار مير کمبر وخليل خان را از وجود اشغالگران رافضی و اوباشان زابلی پاک خواهند کرد.

No comments:

Post a Comment