Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

سرکوب مضاعف و کشتار مضاعف

پس از پخش چرنديات نوروزی خامنه ای خونخوار و پافشاری ديکتاتور منفور بر سرکوب و کشتار مضاعف مردم بيگناه، نوکران حکومت آخوندی بدون درنگ به نشخوار حرفهای او پرداختند.
از نمايندگان مجلس آخوندی گرفته تا آخوندهای ريز و درشت رافضی در اين مورد کفرگويی کردند. برخی اراجيف خامنه ای دجــّال را به اسلام ربــط دادند و چند نفری هم تا آنجا پيش رفتند که ادعا کردند آنچه خامنه ای جلاد گفت" پيامی از خداوند بود"، استغفرالله.

بيش از هشتاد سال است که در بلوچستان اشغالی ستم مضاعف، کشتار مضاعف، دستگيری مضاعف، تحقير مضاعف، بيکاری مضاعف، شکنجه مضاعف، غارتگری مضاعف، زورگويی مضاعف و تخريب مضاعف بوسيله اشغالگران اعمال می شوند و مردم بلوچ قربانی فاشيسم دولتی فارس هستند.
اشغالگران دولتی فارس در بلوچستان اعلام کردند که برای پيشبرد سياستهای انسان دشمنانه و نژادپرستانه رژيم و برای عملی کردن حرفهای خامنه ای جلاد « کار مضاعف » خواهند کرد.
زابليهای اوباش که با حرفهای خامنه ای هارتر شده اند در چند روز گذشته اذيت و آزار مردم بلوچ را تشديدکرده اند.
توقيف اتومبيلهای متعلق به دهها بلوچ به بهانه های بيمورد و بدون دليل، جمع آوری کاغذ پاره های ايرانی ( کارتهای ملی )، بازرسی و تفتيش مسافران بلوچ، بازجويی ، ضرب و شتم چندين مسافر بلوچ و .. نمونه هايی از کارهای مضاعف و زورگويی نامحدود اشغالگران فارس و اوباشان زابلی در بلوچستان هستند.
آژانس خبری تفتان

No comments:

Post a Comment