Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

نظر محمد از مکران

دوستان و بینندگان عزیز همیشه بد از بدتر یا خوب از خوبتر زمانی تشخیص داده می شود که شما وقایع پیش آمده را باهم مقایسه نموده و از روی این قیاسهاست که پی به حقانیت خیلی از مسایل می برید .
اگر شما بیاید و تاریخ را ورق زده و نحوه اداره نمودن بلوچستان را در ظرف سی سال اخیرتوسط حکومت فاشیستی تهران با سی سال حکومت شاهنشاهی مقایسه کرده آن وقت است که پی به میزان ظلم برملت بلوچ در سی سال اخیر دست پیدا خواهید کرد . بعنوان مثال در ظرف سی سال حکومت اخوندی در بلوچستان حتی یک نفر استاندار بلوچ ما نداشته ایم و دردناکتر اینکه شما حتی یک نفر فرماندار بلوچ هم سراغ ندارید . نبوده است . حتی شهردارها و بخشدارهای ما نیز غیر بومی و از زابل معرفی می شده اند . این در حالی است که قبل از انقلاب 57 ایرانیها ما در زاهدان استاندار بلوچ داشتیم . ولی حالا بعد گذشت 30 سال از بلوچها بعنوان مستخدم و جاروکش نیز در استانداری وجود ندارد و استخدام نمی شوند .
تمامی پستهای دولتی و اداری و نظامی و سیاسی و فرهنگی و قضایی و اقتصادی همه و همه در دست زابلی ها بوده و چنان بلوچستان را در چنگالهای خود گرفته اند که هر لحظه بخواهند می توانند ماها را از سرزمینمان بیرون برانند .
برادران بلوچ عزیز فلسطینیها عرب بودند و عرب ها نیز ازانان حمایت کرده و فلسطینیها را در کشورهای خودشان جای داند ولی ما ها کجا را داریم و به چه کشوری می توانیم پناه بگیریم تنها امید ما بلوچستان شرقی است که انها خود دچار ظلم و جور متجاوزان پاکستانی قرارگرفته و اوضاع بدتری نسبت به ماها دارند .
آستین ها را بالا زده و در هرکجا که هستید در هر شغل و مقامی که هستید می توانبد چه با زبان و چه با پول و چه با دعا و چه با درس خواندن و کسب علم و یا پیوستن به گروههای مبارزین می توانید اعلام جهادنموده و اختیار زمانداری خودتان را خود در دست گرفته و صلح و دوستی و آرامش زندگی بکنید .
دوستانم یک مثال زده و حرفهایم را خلاصه کرده و وقت عزیزتان را نمی گیرم و قضاوت را به خود شما واگذار می کنم تا از طریق ارسال نظرات بنده را نیز راهنمایی بکنید .
معمولا وزارت اطلاعات ( سواک قدیم ) در هر کشور و استان یا شهری از جایگاه و مقامی ویژه ای برخورداربوده و هست این را نوشتم تا بدانید قبل از انقلاب 57 ایران بلوچها پست های خیلی مهم و کلیدی از جمله در اداره اطلاعات ( سواک ) داشته اند ولی بعد از انقلاب 57 بلوچها را چنان از وزارت اطلاعات حذف نمودن که دیگر حتی حاضر نیستند از بلوچ بعنوان مستخدم و جاروکش در اطلاعات استفاده بکنند . البته بحث مخبرین و جاسوسان و وطن فروش بلوچ در وزارت اطلاعات بحثی مفصل دارد که به موقع مطرح می شود . حالا پیدا کردن علت و علل و قیاس مطالب فوق و نتیجه گرفتن را به شما دوستان عزیز واگذار می کنم .
دراخر درود می فرستم بر محمد خاتم پیامبران و اهل بیت و خاندان و اصحاب و یاران گرامی و جلیل القدر ایشان والسلام

محمد از مکران

http://taptan313.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment