Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

جنگ چريکی شهری مناسب ترين تاکتيک مبارزاتی در شهرهای بزرگ.

ايران به ويرانه ای تبديل شده وجغدهای سپاه مافيايی برخرابه های زندگی ميليونها انسان نشسته و در انتظار ويرانيهای بيشتر هستند.
اپوزيسيون خارجه نشين فارس سردرگم و در يک کلام ناتوان است در حاليکه نيروهای پيشتاز مليتهای بلوچ، کرد، ترکمن، عرب الاحوازی و ترک آذری خواب را بر آخوندهای جاهل و مافيای سپاه حرام کرده اند.
جنبش آزاديخواهی مردم درشهرهای بزرگ مانند تهران، مشهد، اصفهان و شيراز به خاک و خون کشيده شد. تظاهرات مسالمت آميز و صرفا شعار دادن بر عليه جهالت حاکم تاکتيک مبارزاتی مناسب نيست. سپاه، اطلاعات، بسيج، انصار۰۰۰، هزاره ها و زابليهای هار برای هر جنايتی آماده هستند و حقوق می گيرند تا کشتار و سرکوب مردم معترض و مخالفان را بيرحمانه تر ادامه دهند.
جنبش ضد آخوندی و ضد ولايت فقيه و مخالفان مافيای سپاه نياز به چريکهای شهری نسل جديد دارند. نياز به نيروهای مسلح انقلابی و ضد ولايت تا با ديسيپلين و سازماندهی مدرن بتواند به جنايات اوباشان حاکم، سرکردگان اطلاعات، بسيج و ميلياردرهای نوکيسه سپاه مافيايی جواب مناسب را بدهند. چريکهای شهری که همگام با نيروهای پيشتاز مليتهای تحت ستم به عمرننگيـن حاکميت باندهای مافيايی و خامنه ای جلاد خاتمه دهـنـد

No comments:

Post a Comment