Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

شوخي با سلاح غيرمجاز جان نوجواني را گرفت

فرمانده انتظامي شهرستان نيكشهر گفت: نگهداري و شوخي با سلاح غيرمجاز، جان نوجوان 16 ساله‌ نيكشهري را گرفت.
به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني پليس، محسن راك اظهار داشت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليس 110 مبني بر تيراندازي در منزلي واقع در خيابان اميرالمؤمنين شهرستان نيكشهر، بلافاصله مأموران براي بررسي موضوع به محل اعزام مي‌شوند.
وي افزود: پس از حضور مأموران و در تحقيقات و بررسي‌هاي اوليه از محل تيراندازي، يك عدد پوكه و مقداري خون در اتاق پذيرايي منزل مذكور مشاهده و مشخص شد كه مصدوم نوجوان 16 ساله‌اي به نام "سعيد.ب " بوده است.
فرمانده انتظامي نيكشهر تصريح كرد: مصدوم توسط عوامل اورژانس به بيمارستان منتقل مي‌شود ولي به علت جراحات و خونريزي شديد، جان خود را از دست مي‌دهد.
راك بيان كرد: در تحقيقات پليس مشخص شد، مقتول به همراه چهار نفر ديگر از دوستانش با فرزند صاحب‌خانه در اتاق پذيرايي مشغول صحبت بودند و فرزند صاحب‌خانه در حال بازي كردن با يك قبضه سلاح غيرمجاز بوده و با كشيدن گلنگدن اسلحه يك گلوله به سمت مقتول شليك كرده و سبب به قتل وي مي‌شود.
وي ادامه داد: قاتل پس از اين اتفاق از محل متواري و سلاح به همراه يك خشاب و سه فشنگ مربوطه توسط خانواده به مأموران تحويل داده مي‌شود.
فرمانده انتظامي نيكشهر با اشاره به اينكه تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد، افزود: نگهداري سلاح‌هاي غيرمجاز و كنترل نكردن رفتار فرزندان توسط خانواده، علت بروز مسائل اينچنيني است.
راك از تمام كساني كه اقدام به نگه‌داري سلاح غيرمجاز مي‌كنند خواست با تحويل آن به مراجع قضايي از ارفاقات قانوني نيز بهره‌مند شوند.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003022385
..

No comments:

Post a Comment