Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

در دیدار با برخی فرماندهان سپاه -- مصباح یزدی احمدی نژاد و مشایی را به گروه شیاطین توصیف کرد "

دبی-العربیه.نت
آیت الله محمدتقی مصباح یزدی از روحانیون اصولگرا و تندروی ایران محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران و اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر او را از "شیاطین" توصیف کرد.

مصاح یزدی پیش از این حامی اصلی احمدی نژاد و دولت او به شمار می رفت. اما اختلاف های اخیر در میان اصولگرایان حاکم بر ایران که به تنش میان آیت الله خامنه ای رهبر این کشور و احمدی نژاد انجامید، باعث شد احمدی نژاد و گروه او مورد انتقاد های تند نزدیکان رهبر قرار گیرند.

به گفته سایت اصولگرای " ایران " مصباح یزدی در دیدار با رحیم صفوی فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عده ای دیگر از سرداران سپاه از احمدی نژاد و ریس دفترش اسفندیار رحیم مشایی به عنوان "گروه شیاطین" یاد کرده که قصد دارند برخلاف آموزۀ آیت الله خمینی رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی و اسلام را فدای ایران بکنند و بساط روحانیت و ولی فقیه را در قدرت برچینند.

به گفتۀ آیت الله مصباح یزدی، این گروه قصد دارد با القای داشتن رابطۀ معنوی با خود امام زمان، این پیام را برساند که می توان کشور را بدون ولی فقیه و روحانیان اداره کرد.

آیت الله مصباح یزدی در پایان یادآور شده است که هدف نهایی این گروه در نهایت نشاندن اسفندیار رحیم مشایی بر کرسی ریاست جمهوری است. او تاکید کرده است: "بنابراین شیطان وسایلی فراهم کرده تا در نظام اسلامی نطفۀ یک جریان ضداسلامی با استفاده از تعابیر دینی و مذهبی بسته و به قدرت رسیدن رحیم مشایی نیز به عنوان مرحله ای از ظهور امام زمان معرفی شود."

No comments:

Post a Comment