Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

شهردار نیکشهر بلاخره انتخاب شد

با گذشت حدود یک ماه از استعفاء شهردار نیکشهر و پس از اختلافات فراوان بین اعضای شورای این شهر بلاخره شهردار نیکشهر انتخاب شد.

جلسه انتخاب شهردار نیکشهر پس از حدود یک ماه اختلاف نظر های شدید بین اعضای شورای این شهر با حضور هر پنج عضو شورا برگزار گردید و حاصل این جلسه انتخاب رضا آبخضر با 3 رای موافق و 2 رای مخالف به عنوان شهردار نیکشهر بود.

شورای اسلامی شهر نیکشهر پس از اینکه رضا آبخضر کارمند اداره آموزش و پرورش این شهرستان را با اکثریت آراء به عنوان شهردار این شهر انتخاب نمود وی را جهت تائید به استانداری سیستان و بلوچستان پیشنهاد داد.

رضا آبخضر مسئول واحد بودجه آموزش و پرورش شهرستان نیکشهر است و دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم آموزش ابتدایی و لیسانس مدیریت دولتی است.

آبخضر به جزء مسئولیت درون سازمانی خود تجربه هیچگونه مسئولیت را در کارنامه کاری خود به ثبت نرسانده است و باید منتظر ماند و دید آیا تنها گزینه پیشنهادی شورای شهر نیکشهر مورد قبول استانداری استان واقع خواهد شد.

انور بلیده شهردار شهر نیکشهر روز شنبه 3 اردیبهشت سال جاری بدلیل تنش ها و اختلافات صورت گرفته بین وی با سه عضو شورای اسلامی این شهر از سمت خود استعفاء داد.

http://roozdara.mihanblog.com/post/62

No comments:

Post a Comment