Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

با سلآم خدمت دوستان



با سلام خدمت دوستان

از روی کنجکاوی سری به بلوگ پهره زدم و نگاهی به لينکهای دوستان پهره نمودم. در آنجا شايد حدود ۱۰۰ لينک مشاهده کردم. تعداد زيادی از لينکها مربوط به بلوگها و سايتهای وابسته به جمهوری اسلامی است. جای تعجب است که از لينک بلوگ بلوچ  کميونيتی سويدن در آنجا خبری نبود! اين اقدام مطمئنآ آگاهانه آقای خسرو ملازهی گرداننده پهره را به جزء حسادت (به قول ما بلوچها بداملی) جور ديگری نمی توان تعبير کرد.  بلوگ بلوچ  کميونيتی سويدن حدود ۴ سال است که در زمينه خبررسانی به جامعه سوئد  خاصا  به احزاب سياسی ، نمايندگان مجلس و دولت  فعال است و تاکنون دهها اعلاميه مقاله و تحليل سياسی به زبان سوئدی نوشته و برای گروههای بالا ارسال کرده و هنوزهم در همين بلوگ موجود می باشند ولی برای آقای خسرو درج تبليغات سايتهای رژيم وبچه خانها گويا مهمتر است تا فعاليتهای ما که در راستای شناساندن ملت بلوچ می باشند. اين چند جمله گلايه را برای پهره ميفرستم ولی بعيد میدانم که آنرا در بلوگشان درج کنند. 


  م. بلوچ

********************

مهیم  بلوچ مدیر وبلاگ بلوگ بلوچ کمیونیتی سویدن باز هم معترض است
با سلآم خدمت دوستان
از روی کنجکاوی سری به بلوگ پهره زدم و نگاهی به لینکهای دو ستان پهره نمودم.در آنجا شاید حدود ۱۰۰ لینک مشاهده کردم. تهداد زیآدی از لینکها مربوط به بلوگها و سیتهای وابسته به جمهوری اسلامی است. جای تعجب است که از لینک بلوگ بلوچ کمیونیتی سویدن در آنجا خبری نبود! این اقدام مطمئنآ آگاهانه آقای خسرو ملازهی گرداننده پهره را به جزء حسادت (به قول ما بلوچها بداملی) جور دیگری نمی توان تعبیر کرد. بلوگ بلوچ کمیونیتی سویدن حدود ۴ سال است که در زمینه خبررسانی به جامعه سوئد خاصا به احزاب سیاسی ، نمایندگان مجلس و دولت فعال است و تاکنون دهها اعلامیه مقاله و تحلیل سیاسی به زبان سوئدی نوشته و برای گروه بالا ارسال کرده و هنوزهم در همین بلوگ مجود می باشند ولی برای آقای خسرو درج تبلیقات سیتهای رژیم وبچه خانها گویا مهمتر است تا فعالیتهای ما که در راستای شناساندن ملت بلوچ می باشند. این چند جمله گلایه را برای پهره میفرستم ولی بعید میدانم که آنرا در بلوگشان درج کنند.    

جناب مهیم بلوچ مدیر محترم بلوچ کمیونیتی سویدن
بنا به دلایلی لینک بلوچ کمیونیتی سویدن را مجبور شدم از وبلاگ پهره حذف کنیم.
1.من از وبلاگ شما خوشم نمیاد
2.محتوای وبلاگ شما سیاسی است
3.وبلاگ شما خشونت های اجتماعی را تبلیغ می کند

پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

از نشر مقالات سیاسی معذوریم khosro_71@hotmail.com


*********************

ممنون آقای خ. ملازهی از اينکه نظرتا ن را در مورد عدم درج لينک وبلاگ بلوچ کمينيتی در پهره  بيان کرديد.  اما لازم  
 ميدانم چند نکته را برايتان روش کنم. 


۱. اسم مدير بلاگ م. بلوچ است و نه مهيم بلوچ. لطفا الکی برای مردم بیگناه دردسر درست نکنيد. م. ميتواند محمد، مريم،مراد يا هر اسم ديگری باشد. چرا شما بر اساس حدس و گمان به آقای مهيم گير داده ايد؟ اين کارتان يک نوع اطلاع رسانی غلط و غير مستقيم به دشمنان ملت بلوچ محسوب می شود.  تا آنجائی که من خبر دارم فقط يک بلوچ به اسم مهيم در سوئد زندگی می کند 
ولی ايشان اصلا کار سياسی نمیکنند بلکه يک کارمند معمولی هستند. 


۲. کاملا درست می فرمائيد.  وبلاگ بلوچ کمينيتی يک وبلاگ کاملا سياسی است اما خيلی از وبلاگهايی که لينکشان را گذاشتی سياسی می باشند. بنابرين اين دليلتان منطقی نيست. علاوه بر اين گذاشتن يک لينک به مفهوم تائيد يا رد تمامی مطالب ان وبلاگ نيست. 


۳. درجواب اينکه می فرمائيد که وبلاگ ما خشونت های اجتماعی را تبليغ میکند قضاوت را به خوانندگان  واگذار میکنم. اما بهتر اين بود که در اثبات اين تهمت بيجا حداقل چند نمونه ذکر می کردی. 
م. بلوچ


1 comment:

  1. Anonymous29 May, 2011

    سلام دوست گرامی و ارجمندم م / بلوچ


    احتراما به عرض ان بزرگواران برسانم که وبلاگ پهره شاخه ای از تبلیغات رژیم ایران در خارج میباشد و به غیر از اختلاف پراکنی بین اقوام کار دیگری را نمیکند خود مینویسد خودش با اسمی مستعار جواب میدهد شما هم نوشته بودی فقط حرفش برای جمهوری اسلامی و بچه خان هست درست میفرماید لازم بذکر است که این وبلاگ مخصوص فحاشی به خوانین و کار دیگری ندارد هیچ کسی از خوانین دل خوشی ندارد ولی ادبیات این دوست متاسفانه خارج از اصول اخلاقی میباشد در گفتگوی که در فیسبوک با ایشان داشتم میگفت من با خوشنت و مردم کشی مخالفم هر کسی باشد از خشونت طرفداری نمیکند موضوع گفتمان عبدلمالک ریگی بود ما از عبدالمالک به عنوان یک مبارز دفاع کردیم گفتیم در سیستم عملیاتی ایشان نواقصی بوده ولی مبارزه این مرد ستودنیست جواب دادن عبدلمالک خیلی افراد بیگناه از دستش کشته شده ما گفتیم مبارزه مسلحانه این پیامدها را دارا میباشد بعد من پرسیدم آقای ملازهی شما دادشاه را اسطوره تاریخ میدانید آیا میدانید چندین خانواده از دست دادشاه کشته شده اند آیا خدای آنزمان با خدای این زمان فرقی میکند ایشان فرمودند ما در قرن ۲۱ هستیم جوابی از این بزرگوار دریافت نکردم ما همه مبارزان را دوست داریم از دادشاه گرفته تا آقای ریگی و غیره در مورد احزاب ایشان فرمودندمن با حزبیها میانه ای ندارم من از شما میپرسم مبارزه مدنی چیست آیا همانی هست که در وبلاگ پهره انتشار میابد


    خسرو م کوهستان

    http://www.facebook.com/home.php?sk=group_168055749922173&notif_t=group_activity

    ReplyDelete