Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

توطئه دشمن برعليه بلوچستان جدی است


مدتهاست که مزدوران زابلی رژيم دربلوچستان، برنامه های شومی را دررابطه با تقسيم بلوچستان به مناطق گوناگون ونهايتاً حذف نام بلوچستان، ازجغرافيای منطقه، درسرمی پرورانند.

مدتهاست که مزدوران زابلی رژيم دربلوچستان، برنامه های شومی را دررابطه با تقسيم بلوچستان به مناطق گوناگون ونهايتاً حذف نام بلوچستان، ازجغرافيای منطقه، درسرمی پرورانند. طرح کوچ دادن افراد غيربلوچ ازمناطق مرکزی ايران به شهرهای بلوچستان وفراهم ساختن تمامی امکانات کاری ورفاهی برای آنها، به همين منظورصورت ميگرفت تا بلوچ را دربلوچستان دراقليت قراردهند. زابلی ها همانند موروملخ به بلوچستان سرازيرگشتند وبا پشتوانه حکومت تهران، تمامی پستهای اداری را به تصرف درآوردند وبلوچها را به حاشيه راندند.

به اين نيزبسنده نکردند وبه بهانه اينکه جمعيت بلوچها درحال افزايش است(استناد به سخنان آيت الله مکارم شيرازی درديداربا آقای مولوی عبدالحميد وگروه همراهش)، دستوردادند تا زنان بارداربلوچ را که جهت وضع حمل به زايشگاههای استان، بخصوص زاهدان مواجعه ميکردند، نا جوانمردانه به همراه نوزادانشان به قتل برسانند. فقط دريکی از زايشگاههای زاهدان و توسط يکی از ماماهای زابلی، بيش از۳۰ زن بلوچ کشته شدند که فرد يادشده پس از افشا شدن وترس ازانتقام گيری، به کرمان منتقل شد.

در زاهدان و خاش، با راه اندازی اکيپهای پزشکی، به کوچه و خيابان ريختند و به شکار کودکان بلوچ که درحال بازی بودند، پرداختند و با خوراندن زهر به آنها، تحت عنوان واکسن های پيشگيری و... دهها کودک معصوم و بی گناه بلوچ را ازهستی ساقط کردند.

در ۵ سال اخير و پس از آنکه احمدی نژاد رئيس جمهورايران شد و به باندهای زابلی اختيار تام داد، هزاران جوان و نوجوان بلوچ که قبلاً در زندان بسرميبردند، دسته دسته اعدام شدند. دستگيری بلوچ و تيرباران وی به امری عادی مبدل گشت. زابلی مسلح به راحتی ميتواند و اجازه دارد وارد هر خانه ای شود و هر بلوچی را که اراده کند دستگير کند و يا به قتل برساند و پاداش بگيرد.

اين کينه و نفرت همچنان زبانه ميکشد و زابلی ها، درخلوت و مخفيانه اهداف شوم خويش را ادامه ميدهند. با توجه به نوشته اخيرآقای محمود براهوئی نژاد، روزنامه نگاربلوچ درزاهدان که تحت عنوان "
بلوچستان‌ زدائی در برخی ادارات و رسانه‌های استان " در روزنامه "ابتکار سیستان و بلوچستان" چاپ شده است، آنها نام بلوچستان را از سايتها و مدارک برخی ازدانشگاهها و اداره جات حذف کرده اند. بنده جهت اطلاع بيشتر، متن مطلب ياد شده را درپايان همين نوشته ضميمه ميکنم.

برتمامی اقشارملت بلوچ است تا دراين رابطه سکوت نکنند. روحانيت بلوچ، تحصيلکردگان وروشنفکران، دانش آموزان ودانشجويان، کسبه وبازاريان، نمايندگان مجلس، همه وهمه، يکپارچه ومتحد صدای اعتراض خويش رابرعليه اين اقدام فاشيستی وضد بلوچی بلند کنند واجازه ندهند تا چنين جنايتی صورت گيرد. درصورتی که اين جانيان دست ازسرملت بلوچ وسرزمين بلوچستان برندارند، راه حل ديگری پيش روی ملت بلوچ نخواهد بود مگراينکه، يکايک اسلحه به دست گيرند وبه پاسداری ازوطن خويش بپردازند....

کريم بلوچ
۹ دسامبر۲۰۰۹

Source: http://www.balochetawaar.com/F119/balochistanzedai1.htm

No comments:

Post a Comment