Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

سرلشكر فيروزآبادي --- آمريكايي‌ها مي‌خواهند كاپيتولاسيون را به پاكستان تحميل كنند


سپاه نیوز: رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: آمريكايي‌ها حقوق اساسي ملت و دولت پاكستان را ناديده مي‌گيرند و مانند 50 سال گذشته مي‌خواهند كاپيتولاسيون را به پاكستان تحميل كنند.

به گزارش سپاه نیوز به نقل از معاونت فرهنگي ستاد كل نيروهاي مسلح؛ سردار سرلشكر سيدحسن فيروزآبادي رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح، طي سخناني پيرامون اهميت و جايگاه ويژه پاكستان اظهار داشت: آمريكا با حيله‌هاي گوناگون، برادركشي را در پاكستان تشديد و ارتش پاكستان را تضعيف مي‌كند.
وي در ادامه تصريح كرد: ملت شريف پاكستان و مسئولان اين كشور كه همسايه ايران اسلامي هستند بايستي در برابر فتنه‌هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي با آموزه‌هاي قرآني و تمسك به آيه شريف «واعتصمو بحبل الله جميعا و لاتفرقوا» متحد شوند و نيرنگ‌هاي دشمنان را به خودشان برگردانند.
عضو شوراي ‌عالي امنيت ملي كشور ادامه داد: با شناختي كه از مومنان در ارتش پاكستان داريم، ارتش پاكستان ضامن اسلامي و استقلال پاكستان است و در اين راه همچون گذشته مقاومت خواهند كرد.
سرلشکر فيروزآبادي در پايان اظهار داشت: آمريكايي‌ها حقوق اساسي ملت و دولت پاكستان را ناديده مي‌گيرند و مانند 50 سال گذشته مي‌خواهند كاپيتولاسيون را به پاكستان تحميل كنند، حاكمان امريكا بدانند، دوره اين زورگويي ها و اقدامات ضد حقوق بشر به سر آمده است.
انتهاي خبر/04

No comments:

Post a Comment