Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

شجاعی : زابلیها در کنار خامنه ای هستند

مزدوران نظام چقدر بدبخت می شوند وقتی بدست مردم می افتند
به گزارش آژانس خبری تفتان یکی از سران باند زابلی جنایتکار به نام مجتبی شجاعی که از وحشی ترین و جنایتکارترین افراد نظام پلید ولایت وقیح می باشد و اخیرا از سوی رسانه دروغ پراکن ولایت وقیح به عنوان مفسر سیاسی نامیده می شود در گفتگو با فارس دروغ نیوز شدیدا از جنایات علیه مردم بی دفاع و معترض تهران حمایت نموده و به شدت بر معترضین تاخت.

این زابلی فاشیست در مورد اعتراضات تهران گفت :ماهيت حوادث اخير نه صنفي و نه سياسي است بلكه يك ماهيت ايدئولوژي صهيونيستي و شيطاني، هدايت جريان فتنه را به عهده دارد كه امتداد آن به آمريكا، انگليس، اسرائيل، منافقان و گروهك‌هاي معاند بر مي‌گردد.

اين زابلی جنایتکار گفت: پايتخت فتنه اخير، تلاويو است و پهنه فتنه هم تنها به گستره ذهن كوچك و صهيونيستي برنامه‌ريزان موساد و سازمان سيا مي‌رسد و همانگونه كه تاكنون آشوبگران طعم برخورد مسالمت‌آميز و همراه با رافت نظام را چشيده‌اند اكنون لازم است مزه خشم و انزجار مردم و نظام را نيز بچشند.

شجاعی زابلی انتظار زابلیها را از نظام انتظار مردم نامید و گفت : توقع مردم (زابلیها ) از نظام، برخورد شديد و بدون اغماض با فتنه‌گران به عنوان راهبرد كوتاه مدت و برنامه‌ريزي و شناسايي سران فتنه در خارج از مرزها به عنوان راهبرد اصلي بلندمدت است.

http://taptan2.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment