Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

پروژه ۷۰۰ میلیارد تومانی ایران در نجف

سه شنبه 30 نوامبر 2010 - 9 آذر 1389 - 02:11:29 به وقت تهران
سنى نيوز: به گزارش خبرگزاری فارس معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات!! اعلام کرد که ایران برای ساخت «صحن جامع حضرت زهرا» در آرامگاه امام اول شیعیان در نجف ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند.

In dar haalist ke mardom Iran khaasan aksariyate Balochhaa az maskane monaseb, aabe aashamidani va bimarestane khob bi bahrenad!

به گفته علیرضا فداکار، زیربنای این صحن ۲۲۰ هزار مترمربع است که اعضای اتاق بازرگانی اعلام کرده‌اند که بخش اعظم هزینه‌های این پروژه را تامین خواهند کرد.
آقای فداکار گفته که «اگر {هزینه این پروژه) ۱۰ برابر این مبلغ نیز نیاز باشد، قطعا با ارادتی که مردم به حضرت امیر‌المومنین دارند، هزینه‌های آن تأمین می‌شود.»
معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات افزوده است: «ما حاضریم تمام هستی خود و حتی جانمان را فدای حضرت {علی} کنیم و اعتقاد داریم که تمام حساب و کتاب روز محشر و قیامت به دست آن حضرت است.»
البته ایشان با بیان این کفریات هیچ اشاره‌ای نداشتند که خداوند در آن روز کجا خواهد بود!!!
از زمان سقوط صدام حسین در عراق، جمهوری اسلامی کار بازسازی اماکن مقدس شیعی در این کشور را آغاز کرده است.
آرامگاه برخی امامان شیعه و اماکن مقدس شیعیان در شهرهای مختلف عراق قرار دارد که جمهوری اسلامی تاکنون صد‌ها میلیارد ریال صرف بازسازی آنها کرده است.
پرسشی که در اذهان عمومی ملت ما بوجود آمده این است که:
ـ مگر نه این است که این امامان با قصر و زر و زور ستیز می کردند. آیا قصر یزید از قصر یا بارگاهی که بر قبر امام حسین (ع) ساخته شده است باشکوهتر بود؟!
و با کمال وقاحت امروز برخی که سنگ امام حسین (ع) را ـ به نیرنگ و دروغ ـ به سینه می‌زند روی قبرش دعوت او را به باد مسخره گرفته، از قبر ساده‌اش که رمزی از فروتنی و پارسایی و سادگی او بود، کاخی ساخته‌اند که امام حسین (ع) تمام زندگیش از آن نفرت داشت!
و آیا آگر حضرت امام علی (ع)، و یا حضرت امام حسین (ع) و یا هر یک از امامان از قبرش برخیزد و حال و روز قبرش را چنین ببیند خوشحال خواهد شد، یا با این کسانی که او را شریک خدا ساخته، و قبرش را عبادتگاه قرار داده‌اند خواهد جنگید؟!
تازه این قصر و دنگ و فنک و بارگاههای شاهانه و ساختمانهای پر رونق با گنبدهای طلا و نقره آیا در قرآن کریم از ویژگیهای کافران شمرده نشده است:
وَلَوْلَا أَن يَكُونَ النَّاسُ أُمَّةً وَاحِدَةً لَّجَعَلْنَا لِمَن يَكْفُرُ بِالرَّحْمَـٰنِ لِبُيُوتِهِمْ سُقُفًا مِّن فِضَّةٍ وَمَعَارِجَ عَلَيْهَا يَظْهَرُونَ ﴿زخرف /٣٣﴾
{ و اگر [بهره مندی کفار از انواع نعمت های مادی و تهیدستی مؤمنان، سبب] این نبود که همه مردم [به خاطر ضعف ایمان و ناآگاه بودن به حقایق] بر محور کفر امتی واحد شوند، ما برای خانه های کافران به [خدای] رحمان سقف هایی از نقره قرار می دادیم و نردبان هایی که با آن بر بالای خانه ها برآیند.}
أَتَبْنُونَ بِكُلِّ رِيعٍ آيَةً تَعْبَثُونَ ﴿١٢٨﴾ وَتَتَّخِذُونَ مَصَانِعَ لَعَلَّكُمْ تَخْلُدُونَ ﴿ الشعراء /١٢٩﴾
{آیا شما بر روی هر مکان بلندی به بیهوده کاری و بدون نیاز، برجی عظیم و برافراشته بنا می کنید؟ * و قلعه ها و کاخ های استوار و مجلل برمی گیرید، که شاید جاودانه بمانید؟ }

No comments:

Post a Comment