Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

مهدی کروبی : دروغ ، تزویر و ریا هیچگاه پایدار نیست

دبی – العربیه. نت
مهدی کروبی نامزد معترض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری گذشته در ایران روز شنبه 4 – 12 – 2010 با صدوربیانیه ای به مناسبت روز دانشجو تاکید کرد " تجربه نشان داده که فضای ترس و خفقان باقی نخواهد ماند. دروغ ، تزویر و ریا هیچگاه پایدار نیست."

آقای کروبی در پیام خود از دانشجویان خواسته " حضور خود را در صحنه حفظ کنند " وپیش بینی کرده است که اوضاع کنونی تغییرخواهد یافت.

او حضور در صحنه را " خار چشم بدخواهان ملت ایران " توصیف کرده است و گفت :" تمامیت خواهان و انحصارطلبان به دنبال ناامید کردن مردم هستند، اما جایی که امیدواری و ایستادگی در مقابل آن ها وجود داشته باشد، مسلما مجبوربه عقب نشینی خواهند بود."

او در این پیام بارها مسئولان جمهوری اسلامی را " عوامل مهندسی کردن انتخابات " خوانده و با اشاره به بازداشت تعداد زیادی از اساتید و دانشجویان پس از حوادث سال گذشته اظهار امیدواری کرد " متولیان متوجه اشتباه خود شوند " و آنها را آزاد کند.

وی افزود : " عوامل مهندسی کردن انتخابات، از آن جا که خود به درستی می دانند، دانشگاه مبدا تحولات است، به جان علم و دانش افتاده اند تا مگر دانشجویان و دانشگاهیان را از آموختن و پرسشگری باز دارند."

به گفته کروبی " تمامیت خواهان بدلیل دست یابی نامشروع و غیراخلاقی به قدرت، چنان جایگاه خود را متزلزل یافته اند که فقط در اندیشه تثبیت و حفظ قدرت خود هستند و همین مساله آنان را با سوء مدیریت در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مواجه ساخته است."

آقای کروبی درپیام خود به محروم کردن برخی دانشجویان از تحصیل اعتراض کرده و از اینکه برای کسانی که به دلیل پیگیری مساله محرومیت از تحصیل با مجازات سنگین مواجه شده اند اظهار نگرانی کرد.

او گفت : " ستاره دار کردن دانشجویان که در دولت نهم و دهم تداوم و تشدید یافت، راهی غلط و رویه ای ناصواب است که موجب شده تا تعداد زیادی از جوانان و دانشجویان از ادامه تحصیل در مقاطع مختلف باز بمانند. "

دبیرکل حزب اعتماد ملی از دانشجویان خواسته است برای آگاه سازی مردم نسبت به اوضاع کنونی کشور تلاش کنند و تاکید کرد " امروز ما نیازمند آگاهی بخشی برای عموم مردم ایران هستیم."

No comments:

Post a Comment