Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

مولوی عبدالحمید، روحانی اهل سنت را از سرنوشت آیت الله منتظری می ترسانند!

می مکران ـ حالا دیگر تهدیدات علیه روحانیت اهل سنت، شکل هدایت شده ی خود را آشکار می سازد. مدیرمسئول “زاهدان پرس” که نقش ملاحسین شریعتمداری سردبیر کیهان، ارگان اطلاعاتی های قتل های زنجیره ای را در بلوچستان بازی می کند اکنون با نامه ی سرگشاده ای، مولوی عبدالحمید را رسمأ تهدید کرده و وعده ی انتشار اسناد جدیدی را می دهد. این سایت امنیتی که سخنگوی اطلاعاتی های ماجراجو در بلوچستان است، اکنون هیزم بیار آتش شده است. این تهدیدات را باید جدی گرفت و به مقابله با آن برخاست.

برسد به دست مولوی عبدالحمید ، اگر بگذارند!
بنده شما را آدمی خارج از چارچوب نظام هم نمی دانم و نه به عنوان یک اپوزسیون و نه یک مخالف می نگرم بلکه قطعا به عنوان یک روزنامه نگار به شما نقدهای جدی داشته ودارم و خود شما بارها گفته اید که از نقدها استقبال خواهید کرد . البته من به مانند شما که منتقدین خود را افراطی ، درغگو و خارج از مسلمانی می دانید نمی دانم و معتقدم شما ناخواسته در مسیری قرار گرفته اید که عده ای مرموزانه شما را در آن قرار داده اند
از مدتی قبل احساس شد باید طی متنی مستقیم جناب مولانا عبدالحمید امام جمعه محترم مسجد مکی زاهدان را خطاب قرار داده و بنا به وظیفه مسلمانی و برادرانه و برای رفع تکلیف سخنانی گفته شود .
جناب مولانا ؛ بنده طی سالهای فعالیت خود در عرصه مطبوعات استان و کشور به این نکته به خوبی واقفم که گاه و بیگاه در مورد حضرتعالی و گاهی اهل سنت بی انصافی های شده است وخداوند متعال خود شاهد بوده بی آنکه شما و اطرافیانتان خبر شوند به مدیران یا سردبیران رسانه ها مذکور تماس گرفته و در اینباره تذکر داده ام که از جاده انصاف خارج شده اند و خود شاهد بوده اید که پس از مدتی اخبارشان راجع به شما دیگر قطع شده است!.
همچنین گاهی بعضی از سایت های و وبلاگ های استانی مطالبی راجع به شما و برادران اهل سنت بیان کرده اند که خود از دیدن و شنیدنش ناراحت شده ام و البته چون نمی شناسم گردانندگان آنها را و غیر رسمی می باشند ، نمی توانستم تذکری بهشان بده ام ولی مطمئن باشید به زودی پشت پرده ماهیت تفرقه انداز بعضی از آنها را نیز برملا خواهیم کرد.
خود بنده بارها به بعضی از مسئولین ازبرخی پایگاه های اینترنتی که به اهل سنت توهین می کنند و یا به بزرگانشان افترا می بندند خبر داده و خواستار فیلتر و در صورت مشخص بودن گردانندگانشان خواستار برخورد با آنان طبق قانون شده ام .
در اینباره به شما و هوادرانتان کاملا حق می دهم و پی گیری این موضوعات را حق مسلم و قانونیتان می دانم و حاضرم برای این موضوع به عنوان کسی که مورد احترام تعدادی از مردم اهل سنت هستید کمک حالتان باشم. البته اگر اطرافیانتان بگذارند و شما را از دلسوزان بی نیاز ندانند.
بنده شما را آدمی خارج از چارچوب نظام هم نمی دانم و نه به عنوان یک اپوزسیون و نه یک مخالف می نگرم بلکه قطعا به عنوان یک روزنامه نگار به شما نقدهای جدی داشته ودارم و خود شما بارها گفته اید که از نقدها استقبال خواهید کرد . البته من به مانند شما که منتقدین خود را افراطی ، درغگو و خارج از مسلمانی می دانید نمی دانم و معتقدم شما ناخواسته در مسیری قرار گرفته اید که عده ای مرموزانه شما را در آن قرار داده اند .
بسیار هم دوست دارم که شما روش و سیره مولوی عبدالعزیز رحمه الله را در پیش می گرفتید و همانند آن عزیز سفر کرده نامی خوش برای خود باقی می گذاشتید .
اما افسوس که واقعیت چیزی دیگری هست و شما در راهی دیگر قدم گذاشته اید که اگر مولوی عبدالعزیز رحمه الله بود آن را نمی پسندید و شاید به خاطر آنکه چون به گونه ای فرزند معنوی وی محسوب می شدید به شما نهیب می زد و از ادامه این راه منصرفتان می کرد .
خود می دانید که بنده یک روزنامه نگار می باشم و نقادی شغل ما هست !. در اینباره گرچه قلم بنده و نقدهایم برایتان سنگین می باشد ولی برای ما اشخاص و مذهبشان فرقی نکرده است.
همانطور که دیده اید بسیاری از نماینده های حال حاضر شیعه و علی الخصوص نمایندگان محترم مردم سیستان از نقد ما در امان نبوده و برای آنها در بعضی موارد بسیار سختر گرفته ایم و حتی مسئولین حال حاضر استان نیز در گذشته و آینده از نگاه انتقادی ما بی نصیب نبوده و نخواهند بود!.
در اینباره سخن بسیار هست و من نیز معتدم شما می توانید سفیر و منادی وحدت از طرف جمهوری اسلامی در سفرهای خارجی باشد و چه جمله ای زیباتر از اینکه به آن روزنامه محلی استان گفتید که غرور ایرانیتان هیچوقت اجازه نمی دهد که مشکلاتان را در خارج از ایران مطرح کنید و در اینباره جز احسنت و دعای خیر برایتان چه بگویم .
مواضع شجاعانه تان در قبال افراد تندرو و گروهک جندالشطان هیچگاه از یاد مردم شیعه و سنی استان نخواهد رفت و البته بعضی از رسانه های افراطی چه در میان شیعه و سنی بودند که دوست داشتند و دارند که شما را حامی آنها معرفی کنند که باید بر دهان همه اینها خود مردم بکوبند.
اما بگذارید کمی از زوایه دیگر با شما عزیز سخن بگویم :
نگارنده در ادامه این یادداشت پیشاپیش از تذکرات و نکاتی که در ادامه خواهد آمد از محضر مولوی عبدالحمید معذرت خواهی کرده و هر چند که باید گفت خود کرده را تدبیر نیست!.
اظهارات اخیرتان در طی چند هفته اخیر گرچه سیر چندین ساله شما در مواجه با مسائل و مشکلات اهل سنت می باشد ولی زنگ هشداری بود که به عنوان وظیفه انسانی و مسلمانی و تکلیف امر به معروف ونهی از منکر از آن کنار آن نمی توان به راحتی گذشت .
مصاحبه های شما با رسانه های که عملا بر علیه خدا و پیغمبر مطلب می نویسند و بارها خیانتشان به مردم و مملکت مان ثابت شده است و مواضعشان با صهیونیست ها در قبال مسلمانان یکی می باشد موضوع غیر قابل هضم برای افکار عمومی می باشد که چگونه عالمی دیندار به بازی ناهلان می رود .
سوال بنده از شما این می باشد مصاحبه با رسانه ای که رسما می گو ید متعلق یه سازمان جاسوسی آمریکا می باشد – رادیو فردا – و همچنین رسانه رسمی وزارت خارجه استعمار پیر یعنی انگلیس – بی بی سی فارسی – و چندین رسانه دیگر چه توجیهی دارد ؟
آیا سادلوحانه نیست دشمنی کشورهای مذکور با اسلام عزیز و امت مظلوم محمد (ص) را فراموش کرده و آنها را خودی فرض کرد و در پازل آنان بازی کرد ؟.
آیا برایتان از صدها مطلب علیه دین در رادیو فردا ، بی بی سی فارسی ، جرس و … نگفته اند .
اگر می خواهید اسناد این مطالب را برایتان ارسال کرده تا مطالعه بفرمایید و در مواضع تان تجدید نظر کنید .
روزنامه نگاران انقلابی چگونه در مقابل این مصاحبه یتان سکوت کنند و مردم را از این موضوع و بی بصیرتی که در آینده ممکن است به خودشان منتقل شود ، آگاه نکنند .
می دانید مصاحبه با چنین رسانه های خود را در معرض تهمت قرار دادن می باشد و این خود گناهی دیگری است که ملامت دیگران را خواه ناخواه در پی خواهد داشت .
فکر نمی کنید هرچه زمان بگذرد وبیشتر تحصیلکرده های اهل سنت ماهیت رسانه های که برای آنان خوراک می سازید پی ببرنند در آن هنگام چه دیدگاهی راجعتان خواهند داشت .

هر وقت ماه توانست در پشت ابر ماند شما نیز از نگاه ملامت آمیز جوانان اهل سنت در ان موقع پنهان خواهید ماند.

ترس آن ندارید که مردم مظلوم اهل سنت بدانند که حرف هایکه گاهی در نماز جمعه می گویید و بعد ها خودتان در برخی موارد می دانید که دروغ بوده است فردای قیامت از شما نخواهند گذشت.
چرا یکبار هم که شده با خود فکر نمی کنید که چرا اکثریت شیعیان استان بیش از 95 درصددشان به شما نه تنها اعتقادی ندارند بلکه اساسا اعتمادی ندارند.امیدوارم مشاورانتان آنقدر اخبار دروغ بهتان نگفته باشند که لحظه ای در این مورد شک کنید!. مردم ایران به عنوان ام اقرای جهان اسلام چه فکری درباره شما امروز دارند؟
واقعا اگر برخی مصلحت ها نبود و برخی قضایا درباره نزدیکترین افراد به شما را به مردم استان اطلاع رسانی می شد فکرمی کنید چند نفر آنوقت حاضر باشند آخرتشان را فدای دنیا طلبی نزدیکانتان کنند.

یادتان رفته ست که در ترکیه چه گذشت؟
اگر مردم بدانند در همین مسجد محترم مکی نزدیکانتان چه مسئولیت های دارند و آنانیکه با پشتیبانی تان به نمایندگی مجلس رسیدند چه نسبت فامیلی با شما دارند چه اتفاقی خواهد افتاد؟.
امیدوارم روزگاری نرسد که تکلیف برای افشای برخی عملکردهای اطرافیانتان بزنیم که آن روز مردم اسناد منتشر شده را دیگر نمی توانند انکار کنند چون آنوقت باید به چشم هایشان شک کنند .
من برایتان نگرانم . شما قطعا با پانزده سال قبل تفاوت کرده اید و این برای دنیا و آخرتتان خطرتاک هست.
این نظام مقدس راه خود را خواهد رفت و فائم مقام رهبر . رئیس مجلس ها و نخست وزیرها ی دیروز الان کجا رفته اند که شما نخواهید بروید. کمی درنگ کنید که دنیا سریعتر از آنچه فکر می کنید تمام شدنیست.
امیدورام هنگام خواندن این یادداشت مشاورانتان دوباره وسوسه تان نکنند که مهم نیست و دروغ می گویند! چرا هرگاه درباره تان نقدی در رسانه ها منتشر شد و حتی وقتی به شما گفتند چرا با جاسوسان سازمان سیا مصاحبه می کنید و حتی همسویی ؛ همیشه براشفته می شوید ومنتقدین اینگونه عملکردتان را افراطی ، درغگو و حتی دور از مسلمانی می دانید.
فکر کرده اید که چرا رسانه های وهابی و همان پایگاههای اینترنتی که حامی تروریست هستند اصرار دارند که درشما وسوسه رهبر اهل سنت ایران بودن بیاندازند! و چرا چرا با ذوق زدگی سخنان نتان را منتشر می کنند. چرا صحبت های شما باب دلشان می شود. آیا در خود احساس ننگ نمی کنید هنگامی که آنان برایتان هورا می کشند .
چندی قبل هنگامی که با یکی از نزدیکانتان سخن می گفتم سخنی گفت که مرا به شدت به فکر فرو برد.
او می گفت مولانا خود مردی بسیار صادق و دور از افراطی گری می باشد ولی اطرافیانی هستند که گاه مواضعش را 180 درجه به سمت خود وافکارشان تغییر می دهند .
اگر خواستید به صورت خصوصی از بعضی از نزدیکانتان مطالبی راجع به فساد مالی ، مذهبی و … دراختیارتان قرار بدهیم ، البته اگر بگذارند!.
اخیرا دوستانتان از یک مطلب جوابیه مانند به اخبار زاهدان پرس از یک سایت کاملا تفرقه انداز ، وهابی و توهین کننده به اعتقادات شیعه و انقلاب در سایت مسجد مکی استفاده کرده اند و سعی کرده اند که بدین طریق یه تخریب زاهدان پرس بپردازند .
سوال من اینجاست که مگر مواضع شما با آن سایت یکی می باشد!. واقعا کسی در میان شما پیدا نمی شود که جواب اخبار و تحلیل های منطقی زاهدان پرس را بتواند بدهد که مجبورید برای جواب به زاهدان پرس از مطالب سایت های وهابی و حامی گروه های تروریستی استفاده کنید .
در شان شما نیست که برای جواب به زاهدان پرس از یک سایت وهابی و حامی تروریست کمک بگیرید هر چند که دوستانتان در سایت مسجد مکی که به هنگام جواب به زاهدان پرس حتی از نام بردن زاهدان پرس وحشت دارند .
در پایان از کلیه خوانندگانی که در این مدت با دادن کامنت های بنده و هئیت تحریریه را شرمنده کرده و زبان به تمجید گوشدند تشکر می کنم و از این باب که نمی توانیم نظراتشان را بر روی خروجی سایت قرار بدهیم عذرخواهی کرده و همچنین از دوستانی که منتظر آگاه سازی بیشتر ما در این یادداشت بودند عذرخواهی می کنم و بنا به مصالحه این موضوع را منوط به حوادث آینده خواهیم کرد ، تا خداوند چه بخواهد .
مهدی جهانتیغی
مدیر مسئول پایگاه خبری و تحلیلی زاهدان پرس

http://maymakoran.wordpress.com/2010/11/24/bibarg-311/

No comments:

Post a Comment