Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

چرا مدیر مسئول «زاهدان پرس» عصابی شده و به «بالاترین» و «می مکران» فحش می دهد؟

می مکران ـ بدنبال انتشار نامه ی سرگشاده مدیر مسئول «زاهدان پرس» سایت امنیتی های بلوچستان، و موضع گیری «می مکران» و انتشار آن در بالاترین، زاهدان پرس رگبار تهمت و افترا را شلیک کرده است. واقعیت این است که موضع گیری های «زاهدان پرس» همان نقشی را در بلوچستان بازی می کند که «کیهان» ملاحسین شریعتمداری در سراسر کشور بازی می کند. این ها تلاش می کنند که تمامی مسائل جامعه را از دید امنیتی و آن هم از دید امنیتی باند های سعید امامی و فلاحیان و طائب حل و فصل کنند که به بیت رهبری هم وصل هستند. هشدار «می مکران» به این بوده است که چنین موضع گیرهای امنیتی و سرکوبگرانه ای در بلوچستان می تواند بسیار خطرناک باشد.

زاهدان پرس ـ مدیر مسئول زاهدان پرس باید اعدام شود !
کد خبر:4540 تاريخ انتشار:07 آذر 1389 ساعت 08:21 تعداد بازديد:246
یکی از عناصر ضد انقلاب مقیم سوئد پس از انتشار یادداشت مدیر مسئول زاهدان پرس خطاب به مولوی عبدالحمید به شدت عصبانی شده و در یادداشتش خواستار دستگیری مدیر مسئول این پایگاه خبری و تحلیلی و همچنین اعدام آن شده است
در پی یادداشت مدیر مسئول زاهدان پرس خطاب به مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان برخی عناصر ضد انقلاب به آن واکنش های شدیدی نشان دادند .

به گزارش زاهدان پرس یکی از عناصر ضد انقلاب مقیم سوئد پس از انتشار یادداشت مدیر مسئول زاهدان پرس خطاب به مولوی عبدالحمید به شدت عصبانی شده و در یادداشتش خواستار دستگیری مدیر مسئول این پایگاه خبری و تحلیلی و همچنین اعدام آن شده است!
دکتر م . ط از عناصر ضد انقلاب فعال در سوئد طی یادداشتی در وبلاگ شخصیش در اینباره نوشت : نظام عدالت شرعی کشور و حکمت کشور داری ایجاب میکند که این مفسد فی الارض و جهانسوز « مهدی جهانتیغی » و همکارانش فورآ دستگیر و محاکمه سریع و به جرم افساد فی الارض در میدان مرکزی زاهدان اعدام شوند و در پایگاه کذائی “خبری و تحلیلی زاهدان پرس” شان برای همیشه بسته شود.
وی در ادامه مطلبش ضمن حمایت از مولوی عبدالحمید نوشت : ، مدیر مسئول « پایگاه خبری و تحلیلی زاهدان پرس» علنآ موجد خطرناکترین « فساد فی الارض » شده است و وی نه فقط دارد امنیت در استان و کشور را بهم میزنند بلکه باعث تشدید تشنّج بین شیعه و سنی در جهان میشوند!

این عنصر ضد انقلاب مولوی عبدالحمید را رهبر خود دانسته و درباره عدم محاکمه مدیر مسئول زاهدان پرس نوشت : سکوت مقامات و عدم اقدام آنها در این مورد فاجعه زا خواهد بود.
در همین حالی تعدادی از پایگاه های وهابی منطقه نیز با همراهی سایت صهیونیستی بالاترین با انتشار مطلبی نسبت به یادداشت مدیر مسئول زاهدان پرس واکنش نشان دادند .

سایت بالاترین که زیر نظر منوشه امیر مسئول رادیو فارسی اسرائیل اداره می شود در اینباره نوشت : “مدیرمسئول “زاهدان پرس” که نقش ملاحسین شریعتمداری سردبیر کیهان، ارگان اطلاعاتی های قتل های زنجیره ای را در بلوچستان بازی می کند اکنون با نامه ی سرگشاده ای، مولوی عبدالحمید را رسمأ تهدید کرده و وعده ی انتشار اسناد جدیدی را می دهد. این سایت امنیتی که سخنگوی اطلاعاتی های ماجراجو در بلوچستان است، اکنون هیزم بیار آتش شده است. این تهدیدات را باید جدی گرفت و به مقابله با آن برخاست.”

در همین حال خبر می رسد که تعدادی از مشاورین مولوی عبدالحمید پس از این یادداشت به وی توصیه کرده اند که نسبت به این موضوع واکنش نشان نداده و تا می تواند از کنار آن با بی تفاوتی بگذرد .
به اعتقاد تعدادی از فعالین سیاسی پاسخ عبدالحمید به یادداشت زاهدان پرس وی را در موضعی قرار می داد که باید به سوالات این یادداشت پاسخ بدهد و این در حالیست که وی در اینباره هیچ جواب قانع کننده ای ندارد .
این فعالین معتقدند عدم توجیه برای مصاحبه با رسانه های بیگانه و همچنین داشتن اطرافیان مسئله دار و … از مسائلی می باشد که مولوی عبدالحمید را از دادن پاسخ به این یادداشت ناتوان کرده است .

http://maymakoran.wordpress.com/2010/11/28/bibarg-312/

No comments:

Post a Comment