Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

مهدی جهانتیغی باید دستگیر و محاکمه شود

مقامات محترم -- و غیر محترم -- استان و کشور باید بدانند که باوجود اختلاف نظر و سلیقه در بعضی از موارد، همه یِ ما بلوچ های ایرانی داخل کشور و خارج از کشور حضرت مولانا عبدالحمید اسماعیلرهی را رهبر محبوب و مشترک خود میدانیم

جمهوری اسلامی ایران تاکنون هزارها ایرانی منجمله بلوچ ایرانی را به اتهام ایجاد « فساد فی الارض » شکنجه و به دار آویخته است و رسانه ها و روزنامه ها و مطبوعاتی را به همین اتهام تعطیل نموده است.

و اینک این مردکه گستاخ و فتنه جو با نام « مهدی (در واقع "مفسد") جهانتیغی » ، مدیر مسئول « پایگاه خبری و تحلیلی زاهدان پرس» علنآ موجد خطرناکترین « فساد فی الارض » شده است ... و آنهم در حسّاس ترین منطقه ء کشور ... منطقه اِی که درآن آتشِ بر افروخته شدهء یک استاندار سابق زابلی فتنه بر انگیز ، و دار و دسته زابلی و تهرانی اش ، هنوز بطور کلی خاموش نشده است.
این مردکه و امثالش نه فقط دارند امنیت در استان و کشور را بهم میزنند بلکه باعث تشدید تشنّج بین شیعه و سنی در جهان میشوند.

نظام عدالت شرعی کشور و حکمت کشور داری ایجاب میکند که این مفسد فی الارض و جهانسوز « مهدی جهانتیغی » و همکارانش فورآ دستگیر و محاکمه سریع و به جرم افساد فی الارض در میدان مرکزی زاهدان اعدام شوند و در پایگاه کذائی "خبری و تحلیلی زاهدان پرس" شان برای همیشه بسته شود.

سکوت مقامات و عدم اقدام آنها در این مورد فاجعه زا خواهد بود.

بقول سعدی:

سر چشمه باید گرفتن بمیل

چو پر شد نشاید گرفتن بفیل

مقامات محترم -- و غیر محترم -- استان و کشور باید بدانند که باوجود اختلاف نظر و سلیقه در بعضی از موارد، همه یِ ما بلوچ های ایرانی داخل کشور و خارج از کشور حضرت مولانا عبدالحمید اسماعیلرهی را رهبر محبوب و مشترک خود میدانیم -- بخصوص در مقابل زابلی های راسیست و فتنه برانگیز و غالی العقیده.

این مقامات باید بدانند که کوچک ترین بی احترامی نسبت به مولانا عبدالحمید برای ما قابل تحمل نیست -- چه برسد به تهدید ...امیدوارم همهء خیرخواهان ایران و بخصوص خواهران و برادران غیر

بلوچ ما که ساکن استان هستند دراین مورد با ما همصدا خواهند

شد

دکتر ملک طوقی

Liaison, Baluch Human Rights International


http://www.pahra.blogsky.com/1389/09/05/post-20927/

No comments:

Post a Comment