Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

به یاد شهید عبدالمالک رحمه الله

چهارشنبه ۲۸ ژوئیهٔ  ۲۰۱۰

به یاد شهید عبدالمالک رحمه الله
یک ماه از شهادت امیرعبدالمالک گذشت. جندالله بنابر قول خود که همان گرفتن انتقام خون شهید عبدالمالک بود را گرفت و جهان منتظر است تا عکس‌العمل تلافی‌جویانه بعدی جند‌الله را نظاره گر باشد. یک ماه است که از شهادت امیر عبدالمالک رهبر نظامی جند‌الله می‌گذرد. یک ماهی است که در آن شهید عبدالمالک بیشتر از همه ما‌های سال حضورش حس شد. یک ماه گذشت و اسم عبدالمالک پررنگ ‌ترین حضور را در بین منابع جند‌الله و رژیم ایران تجربه کرد. رژیم ایران ماه سختی را با بزرگ‌ترین وحشت علیه رژیم یعنی شهید عبدالمالک سپری کرد و الآن شهادت شیرمرد خطه بلوچستان برای رژیم ایران به این راحتی‌ها به پایان نمی رسد. یاران شهید عبدالمالک کماکان در تعقیب این رژیم هستند و ایران را مجبور به آماده‌ باش کامل در بالاترین حد ممکن قرار داده اند .
اما برای جند‌الله؛ شهید عبدالمالک بیشترین حضور را در تمام این عرصه ها در این سازمان در سالهایی که گذشت داشت و کسی که همه کارها و عملیات‌هایش در آشکارا در زمان حیاتش بود، بعد از شهادتش همچون نوری قدرتمند نمایان شد. از عملیات به هلاکت رسانیدن مخبرین (که در تمام جریانها آن همه مردم بی دفاع بلوچ را به دام رژیم انداختند وبشهادت رساندند) گرفته تا عملیات شهید اعظم1.
یک ماه برای جند‌الله بدون شهید عبدالمالک سپری شد اما آن ها نشان دادند که برای شهید عبدالمالک نجگیده اند تا با شهادتش جنگ را بپایان برسانند. بلکه آن ها برای ملتی می جنگند که برای دفاع از حقوقشان فرزندان نازنین را رهسپار کوهستان ها کرده اند.
سه شنبه 4 اسفند 88 یک روز معمولی برای جندالله نبود! دقیقا در همین روز بود که رهبر نظامی جندالله‌ دستگیرشد. رهبری که همیشه آشکارا وبدون هیچ گونه باکی سخن می گفت و تا آخر هم همین گونه بود و بالاخره در زیرشکنجه های زابلی های منحوس شهید شد.
آن صبح یعنی دستگیری این رهبرفرزانه با اضطراب خاصی برای جندالله طلوع کرد. شوک وارده از این حادثه بسیار تلخ و غیر قابل پیش‌بینی بود، بدلیل اینکه باور کردن دستگیری شهید عبدالمالک، با توجه به مراعات و دقت بیش از حد و بالای او راجع به مسائل امنیتی برای جندالله بسیار سخت بود.
قولها و وعده های رهبران جندالله با گرفتن انتقام خون شهید عبدالمالک از همان لحظات اولیه داده شد و گفته شد که این انتقام در وقت مناسب و زمانی که شرایط برای آن مهیا و فراهم شود گرفته خواهد شد.
اما کو گوش شنوا گویا رهبران رژیم وایادیان زابلی اش فکر کردند با شهادت این عزیز جندالله هم به پایان خود رسید غافل از اینکه جوانان بلوچ را چاره ای جز مبارزه نیست.
با این اوصاف در میان تمامی اعضای جند الله از مقامات علمی گرفته تا سیاسی،نظامی واستشهادیون همگان تاکید بر آن داشتند که رژیم آخوندی وایادیان زابلی اش نباید نفس راحتی را در این زمینه بکشند و احساس اطمینان درباره حجم وسیع وگسترده عملیات های انتقام جویانه جند‌الله و چگونگی آن باید مخفی مانده و پیگیری شود، تا جائی که از واکنش و پاسخ نیز به ادعاهای رژیم درباره خنثی‌سازی عملیات‌های سربازان جندالله نیز سر باز زده و هیچگونه توضیح و تفسیری در این زمینه ارائه نشود تا عطش رژیم رفع نشده و در حسرت واکنش و پاسخ استشهادیون جندالله بسوزد. در طی روزهایی که از شهادت شهید عبدالمالک می‌گذرد رعب و وحشت انتقام از این ترور همواره تمام جلسات رهبران رژیم وایادی زابلی اش بوده و آزار و حضور شهید عبدالمالک در زمان بعد از شهادتش بیشتر گریبان رژیم وایادیانش را گرفته است تا آن جائی که بسیاری از آنها حاضر به این شده‌اند که جند‌الله هرچه زودتر این انتقام تلافی جویانه را گرفته تا آنها نفس راحتی بکشند.
ترس و هراس رژیم بعد از عملیات شهید اعظم 1 تا حدی افزایش یافته که تهدیداتش دیگر منحصر به جند‌الله نیست و دست به تهدید گسترده حکومت پاکستان زده و آنها را نیز مسئول و شریک در هر گونه عملیات استشهادی جند‌الله خوانده با این بهانه که دیگر جند‌الله جزئی از دولت پاکستان است.
آماده‌باش کامل رژیم در مرز با پاکستان که حدود چند سال است ادامه دارد، واین چیز عجیبی برای کشور پاکستان نیست، حداقل این چیزیست که خود دولت پاکستان می‌داند که ایران دست به چه کار بزرگ و در عین حال احمقانه‌ای زده است و از هر کسی بیشتر حساب و کتاب آن را می‌کند.
دوستدار مجاهدین مولوی عبدالمتین

http://taftana.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment