Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

رادان همسایگان را تهدید کرد ، ایران همیشه تهدیدی برای همسایگان بوده است


اما پاسدار رادان تروریست که عنوان جانشین فرمانده نیروی انتظامی را یدک می کشد از صبر صحبت می کند و کشورهای همسایه ایران را تهدید به مداخله نظامی می کند و به این بچه پاسدار باید بگویم که مگر پاسدارهای بی ترمز شما موازین و قوانین بین المللی تا حالا سرشان می شده که مثلا الآن آنرا توجه نکنید.
مردم عراق که در آتش مداخلتهای مستقیم سپاه در عذابند و تروریستهای حکیم سقط شده و مقتدی صدر خون آشام که در ایران و توسطید. سپاه آموزش می بینند دمار از روزگار مردم عراق در آورده اند البته بماند رشوه هایی که به مقامات می پردازید.

در لبنان که حزب الشیطان حسنک خاک لبنان را در روز روشن تقسیم کرده به اسم دفاع از لبنان و همچنین در بازار سیاه دنیا نقش دلالهای شما را اجرا می کنند و یکی از جاهایی که شما سپاهیها برای ماموریت می روید همان لبنان است که مواردی را بنده هم سراغ دارم از سپاه و بسیج استان که به لبنان برای ماموریت رفته اندووو!

در افغانستان که خود بحث روز است و نیاز به گفتن زیاد ندارد ولی بخشی از فساد اداری مستقیما زیر سر شماست بلی یعنی سپاه پاسداران آخوندی.

در پاکستان که دامن زدن به جنگها و فتنه های مذهبی و آموزش نظامی شیعیان که به اصطلاح به زیارت می ایند و هزاران نفر را تاکنون قربانی جهل و حماقت و تروریسم شما کرده است جدا از اینکه بعضا مقامات را با دادن رشوه تطمیع هم کرده اید.

در آذربایجان که بحث روز است و روی میز کار شما قرار دارد و جمهوری آدربایجان دادش تا آسمان بلند است و در همین راستا چند نفر را هم دستگیر کرده است ولی چه فایده!

در کشورهای حاشیه خلیج از یمن شروع می کنیم که هنوز آتشی که شما روشن کرده اید خاموش نشده و مرکب مقامات یمنی که مدارک ارائه کرده اند از مداخلات شما خشک نشده است.

از عربستان سعودی که از زمان توطئه برای بمب گزاری در مکه و مدینه دیری گذشته و ذکر نمی کنم و از موضوع جدیدی که شما با همکاری حسنک لبنانی حزب الشیطان قصد بمب گزاری و ایجاد شورش در بین اقلیت شیعه جنوب سعودی را داشتید که ارتش سعودی به موقع کشف و خنثی نمود.

از امارات متحده عربی که جاسوسان شما هم اکنون در آنجا فعالند و منطقه را به اصطلاح زیر نظر دارید از آنجا و همچنین قضیه بمب گزاری و کشف مواد منفجره که ارتش سعودی مستقیما در خنثی کردن و دستگیری عوامل شما در آنجا اقدام به موقعی کرد و جزایر مورد اختلاف اماراتی که در اشغال شمایند .

در بحرین که آنرا همیشه بخشی از خود می خوانید و بعد بصورت نمایشی می گویید فلانی نظر شخصی داده و توطئه و کاشت بذر اختلاف بین بحرینیها به نام مذهب و پرورش و پناه دادن چند آخوند عقده ای بحرینی در ایران و سازماندهی نیروهایی مشابه که در عراق و لبنان دارید.

در کویت که قضیه کم و بیش شبیه بحرین است با این تفاوت که ادعای ارضی ندارید ولی عمار حکیم پسر عبدالعزیز حکیم مسئول به راه اندازی فتنه در انجاست.

علاوه بر اینها به گفته خود سپاه ، پدافندتان همه این کشورهای عربی را مورد هدف قرار داده است و مستقیما آنها مورد تهدید و تمامیت ارضی و استقلاشان را زیر سوال برده اید.

در سودان که مثل بسیاری از کشورهای همسایه سپاه حضور مستقیم دارد با این تفاوت که انجا با اجازه دولتش در سرکوب و کشتار مردم جنوب سودان فعال هستید.سوریه را که با پول خریده اید و مردمش مثل ایرانیان چوب جهالت و حماقت سردمداران را در حال نوش جان کردن هستند.

و این مختصری ازصدور انقلاب ننگینتان و مداخلات مستقیمی که سپاه در کشورهای همسایه دارد جدا از برنامه هایی که در امریکای لاتین و کشورهای افریقایی در حال اجرا دارید و دنیا را به چالش کشیده اید.

در ضمن مواد مخدر که رسما به عنوان سلاح شما در به چالش کشیدن غرب محسوب می شود و قاچاقچیان مشهوری پرورش داده اید یا در دامن خود سکنی داده اید که نقش دلالهای سپاه در بازار سیاه بین المللی و پولشویی و ترورهای دولتی در سطح بین المللی را علاوه بر قاچاق مواد مخدر مستقیما زیر نظر شما برایتان انجام می دهند.

آخر ای بچه پاسدارک رادان شما خود رسوای دو عالمید و ترمز هم که ندارید دیگر تهدیدتان به همسایه هایتان چه معنا دارد و فرزندان بلوچستان و مدافعان سرزمین بلوچ در خاک خود هستند و احتیاجی به جای و کشور دیگری ندارند و اگر می خواهید آزمایشا بگویید یک ترقه مثلا ساعت ده صبح فردا در زاهدان یا چابهار منفجر کنند و مبارزان برای خاطر جمعی شما این کار را می کنند تا بدانید که کسی که خود منطقه استراتژیکی مثل بلوچستان را صاحب است نیاز ندارد آواره اینجا و انجا شود و ای بچه پاسدارک بی ترمز شما مگر تمامیت عرضی سرتان می شود که تهدید هم می کنید!

خلاصه درماندگیتان را به گردن این و آن نیاندازید و چه به صلاح شده و چه به زور مجبورید حقوق ملی و مذهبی مردم بلوچ را بدهید وگرنه این داستان را پایانی نیست و مردم بلوچ برای گرفتن حق مسلمشان و دفاع از سرزمین ، زبان و فرهنگ ، دین و ناموسشان دیگر هیچ تعاملی نخواهند کرد و شما صد در صد شاهد ضربات مهلکتری خواهید بود.

یا شهادت یا سعادت

میر یونس بلوچ

http://taptan313.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment