Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت جندالله--- هلاکت یکی از بزرگترین عناصر وزارت اطلاعات

بسم الله الرحمن الرحیم

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که شاخه اطلاعاتی جنبش در یک عملیات دقیق و حرفه ای یکی از عناصر مهم و بزرگ وزارت اطلاعات را با نام مجیب رحمانی ساکن سراوان را در یکی از مناطق مرزی بلوچستان به هلاکت رساندند.
رحمانی که از عناصر مهم وزارت اطلاعات در شهر سراوان بود در جنایات و کشتار مردم بلوچ نقش مستقیم داشت و یکی از مهره های فعال وزارت اطلاعات بود که شاخه اطلاعاتی جنبش مدتی وی را تحت نظر داشت و شب گذشته در حالی که مقداری پول از وزارت اطلاعات دریافت کرده بود و مسلح با اسلحه وزارت اطلاعات بود به دام مبارزان افتاد و به هلاکت رسید و پولهای دریافتی و سلاح های همراهش به غنیمت مجاهدین در آمد.

این عملیات هشداری است برای همه مخبران و جاسوسان و عناصر خود فروخته که دست از خیانت به دین و ملت برداشته و به آغوش ملت بازگردند در غیر این صورت مانند ظاهرهای گمشادزهی و رحمانی ها به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

مخبرها فکر نکنند که می توانند از نگاههای تیزبین مبارزان و سربازان الله مخفی بمانند بلکه همه آنها تحت نظر هستند و دیر یا زود به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

No comments:

Post a Comment