Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

سفير هند از بندر چابهار بازديد كرد، حراج منابع بلوچستان به هندیها

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از خبر گزاری حکومتی فارس سفير كشور هند با هئيت همراه امروز از بندر چابهار و ظرفيت‌هاي آن بازديد كرد. به گزارش خبرگزاري فارس از چابهار، بهارت بوشان بابو گفت : با توجه به مذاكرات صورت گرفته و بازديد ميداني از بندر چابهار و ظرفيت‌هاي فراوان آن، انجام فعاليت‌هاي بندري و پروژه طرح توسعه بندر شهيد بهشتي را در نظر داريم كه سرمايه‌گذاران به زودي در اين پروژه شركت مي‌كنند. سفير كشور هند با بيان اينكه اين پروژه بايد در سطح وزرا و سازماني دنبال شود، افزود: مذاكرات صورت گرفته نتيجه مطلوبي به دنبال دارد. مدير‌كل بنادر و دريانوردي سيستان و بلوچستان نيز اظهار داشت: در پنجمين كميته مشترك همكاري‌هاي بندري دريايي دو كشور هند و ايران كه در تيرماه جاري در دهلي برگزار شد، در زمينه موضوعات بندري و دريايي اين دو كشور بحث و تبادل نظر شد.
سياوش رضواني افزود: در اين كميته در زمينه موضوعات مشاركت طرف هندي در توسعه بندر چابهار، استفاده هرچه بيشتر از كريدور شمال و جنوب با مشاركت فرواردرهاي بين‌المللي در زمينه مقابله با آلودگي ناشي از كشتي‌ها و انجام مانور مشترك در درياي عمان، تبادل اطلاعات در زمينه بازيافت كشتي‌ها و تاكيد بر اجرايي كردن مفاد يادداشت تفاهم خواهرخواندگي بندر شهيد رجايي و جواهر لعل نهرو هند مذاكراتي انجام كه در نهايت ميان سازمان بنادر و دريانوردي و دبير وزارت كشتي‌راني هند توافقنامه‌اي به امضا رسيد.
تفتان : در این میان ملت بلوچ هیچ حقی ندارند و سیاوشهای مجوسی و هندوها منابع ما را غارت می کنند و معاهده می کنند و به تفاهم می رسند و کودکان ما محلی برای درس خواندن ندارند و 70 در صد مردمان بلوچستان زیر خطر فقر زندگی می کنند. جالب است که ایران ادعا می کند که مدافع حقوق مسلمانان است و در همین راستا با اسرائیل دشمن است اما با هندوها که به مراتب جنایات بیشتری در حق مسلمانان کشمیر مرتکب شده اند چنان ارتباط دوستانه ای دارد؟! این نیست مگر نفاق و دو روئی
http://taftana.blogspot.com/2010/07/blog-post_2159.html

No comments:

Post a Comment