Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

نزد مردم استان شرمنده و خجالت زده هستیم

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهایی که در تامین امنیت سیستان و بلوچستان نقش دارند باید پاسخگو باشند.



عباسعلی نورا در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سیستان و بلوچستان افزود: متاسفانه نیروهایی امنیتی استراتژی معینی ندارند و هر گروهی برای خودش کار می کند.



وی ادامه داد: در کجای دنیا مرز ملی را بخش بخش کرده و دست نیروهای غیر رسمی می دهند. در مورد امنیت داخلی می شود این کار را کرد اما در زمینه امنیت مرزها نمی توان تامین امنیت مرزهای حساس ملی را به افراد غیر متخصص داد.



عباسعلی نورا بیان کرد: کجایند کسانی که برای امنیت در مرزها قول مساعد دادند. نمایندگان مردم در مجلس بارها تاکید کردند که بعد از دستگیری مالک ریگی گروهک جندا... برای اعلام موجودیت خود دست به اقدامات تروریستی خواهند زد و باید تمهیدات لازم اتخاذ شود ولی مسئولان ما با خوش بین بودن به اوضاع شرایط را جدی گرفتند.



وی با بیان اینکه در نزد مردم استان شرمنده و خجالت زده هستیم ادامه داد: محکوم کردن این حوادث دردی از مردم دوا نمی کند و باید به صورت جدی و منطقی با این مسئله برخورد شود.



نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی گفت: نهادهای نظارتی، نظارت درستی بر نیروهای امنیتی استان ندارند و تاکنون هیچ نهاد نظارتی گزارشی به ما برای پیگیری اعلام نکرده است.



وی تاکید کرد: اگر فکر اساسی به تامین امنیت نکنند شاهد حوادث بعدی خواهیم بود.



نورا افزود: مردان، زنان و کودکان بی گناهی که در این حوادث تروریستی قربانی می شوند چیست.



وی ادامه داد: اگر این افراد جنایت کار از دین خروج پیدا کرده اند اسلام و قرآن را زیرپا گذاشته اند و به چیزی اعتقاد ندارند حداقل درمبارزه جوانمرد باشند و مثل موش خودشان را در جمع منفجر نکنند



وی بیان کرد: اگر غیرت و مردانگی دارند رو در رو قرار گیرند کشتن افراد بی گناه نشانه مردانگی نیست اینها افرادی هستند که در استان از محمد و آل محمد بیزارند و با این هدف عملیات را انجام می دهند.



نورا اظهار کرد: در طرح انسداد مرز، مزرهایی که به روی مردم بسته شده چرا به سوی این افراد شرور و تروریست بسته نشده است

*************************

Behtar hast begi ke nazde arbaabaanet sharmande hasti chown bar khalaafe gholhaaee ke beheshoon daadi natonesti amniyaate matloobe onhaa ro farahaam koni va hamagi balochhaa ro ghal va gom koni.

No comments:

Post a Comment