Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

نورا نماینده مجلس ارتداد آخوندی سر از لانه بیرون اورده

و اما نورا نماینده مجلس ارتداد آخوندی سر از لانه بیرون اورده و ارجیف شهریاری فاشیست را تکرار می کند.نورا تو اول در مورد فساد اخلاقی خودت مسئله را برای مردم روشن کن بعد بیا و بلبل زبانی کن البته زیاد هم عجیب نیست چون در رژیم شما فساد اخلاقی از صفات بارزیست که دارید.

بلی نورا ،

همین است که می بینی و تا حقوق مردم بلوچ را بی قید و شرط ندهند اربانت ،هر روز منتظر باشید و به مقامات هشدار بدهید چون این هشدارها بجا هستند و غیربومیان هرگز دیگر امنیت نخواهند داشت ، آقای نورا تو که رنگ خون مقایسه می کنی آیا یک بار هم فکر کردی مگر رنگ خون مردم بلوچ از غیر بومیان کمرنگتر است ؟

!وقتی که ساز و دهل می زنید در کشتار جوانان و مردم بلوچ ، وقتیکه تهدیدهای رنگ به رنگ می کنید به این وقتها فکر نمی کنید که این مردم هم برای دفاع و مقابله در برابر ظلم و فاشیسم شما و اربابان تهران نشین بیکار نمی نشینند .

آن زمان گذشت که راحت تو و دهمرده و شهریاری باهم سر ارث ملت بلوچ جنگ زرگری داشتید و مردم بلوچ در سرزمین خودشان تماشاچی بودند.نورا همان مردم از همان زمان همه چیز را به یاد دارند و حساب ذره ذره را باید پس بدهید و وقتی جایی برای داد خواهی پیدا نکنند این مردم خوب بدیهیست که خود دست بکار می شوند و خود می شوند وکیل و وصی خود و خود تصمیم می گیرند که چه بکنند و چه نکنند.

ببین هنوز هم بر جهالت خود ایستاده اید و اشکال هم ندارد بایستید ، ولی همانطور که می دانی تا یک بلوچ در دیار حماسه و ایثار از زابل تا چابهار باشد آب استعمار و استثمار دیگر براحتی از گلوی نامبارک تو و اربابانت پایین نخواهد رفت .

نورا تو و شهریاری که نه بلکه همه آن هیئت دولتت استعفا دهند تا حقوق ملی و مذهبی مردم به آنان داده نشود فرزندان بلوچ و مردم بلوچ وجبی عقب نشینی نخواهند کرد و قبل از هر چیز باید رسما از مردم بلوچ عذرخواهی کنید وگرنه دود این ندانم کاریهای باند شهریاری و اراذلش قطعا و بی شک در چشم غیربومیان خواهد رفت و فرهنگ تهدید و ارعاب رژیم تروریستی شما دیگر چاره ساز نیست.

مردم بلوچ را دسته دسته با هر برچسبی که می خواهید اعدام و زندان می کنید و منابعشان را به یغما می برید و سرزمینشان را اشغال کرده اید و این طبق عرف و شرع و حتی موازین بین المللی این حق را بصورت بدیهی به بلوچ و بلوچستان میدهد تا از سرزمین ،فرهنگ ، دین و ناموسش دفاع کند و تو و آن اربابانت بدانید که وقتی شما تا دور افتاده ترین منطقه بلوچستان را مورد تعدی و استعمار گرفته اید مردم بلوچ هم ناگزیر مجبورند تاکتیک دفاعی را به نوعی دیگر اجرا کنند و اگر ذره ای شعور داری و مثلا دکترای ریاضیات ، یک حساب سر انگشتی بزن و احتمالات را بسنج و بدان که منظور چیست و با اینکه اربابانت قبل از تو این مطلب را خوانده اند ولی تو آزادی و اجازه داری که به هر کس دل تنگت می خواهد نامه و هشدار بدهی حتی به امام زمانت در چاه جمکران.

به هر حال ملت بلوچ حق دفاع دارد و برای دفاع خود به امکاناتی که دارد متوسل می شود و یکی از این امکانات جانش است که شما و رژیم تهران اجازه زندگی باعزت به او نداده و نمی دهید.

یا شهادت یا سعادت

میریونس بلوچ

No comments:

Post a Comment