Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت، در رابطه با انتخاب سخنگوی جدید

رهبر جنبش امیر حاج محمد ظاهر بلوچ با ارسال پیامی به روابط عمومی جنبش ، عبدالرئوف ریگی را به عنوان سخنگوی جنبش مقاومت جندالله منصوب نمودند.

به نام خدا
بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله) به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که رهبر جنبش امیر حاج محمد ظاهر بلوچ با ارسال پیامی به روابط عمومی جنبش ، عبدالرئوف ریگی را به عنوان سخنگوی جنبش مقاومت جندالله منصوب نمودند.


متن پیام رهبر جنبش حاج محمد ظاهر بلوچ به این شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که فعالیتهای جنبش در همه عرصه ها مراحل رشد و شکوفائی را می پیماید لازم دیدم که با تغییرات در سازماندهی سیاسی و نظامی و اطلاعاتی جنبش گامهائی در سرعت این شکوفائی برداشته شود و در همین راستا با تشکر و تقدیر از مجاهدتها و خدمات ارزنده و تلاشهای بی وقفه دیگر فعالان عرصه سیاسی ؛ برادر عزیز و مکرم عبدالرئوف ریگی که از برجستگان عرصه علم و سیاست و برخوردار از جذبه کار و تلاش می باشد را طبق اصول و منشور جنبش به عنوان سخنگوی رسمی جنبش منصوب می کنم.

اینجانب امیدوارم که ایشان با توجه به فعالیتهای سابق با جدیت کامل و پشتکار این مسئولیت را به نحو احسن به انجام رسانده و با تکیه بر الله در هر چه شکوفاتر کردن جنبش در عرصه سیاست گام بردارند.

توفیقات خاص را برای برادر عزیز و مکرم عبدالرئوف ریگی از الله تعالی مسألت دارم.


محمد ظاهر بلوچ


8 شعبان 1431

No comments:

Post a Comment