Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

روز شهدای بلوچ گرامی باد


ملت بلوچ بمانند دیگر ملل تحت اشغال متحمل فجایع سنگین بوده ودر این راستا هنوز هم قربانی میدهد.اعدامهای دسته جمعی اخیر گواه انکار ناپذیر این مدعاست. سرزمین بلوچستان زیر چکمه های سربازان اشغالگرفارس مسلح به سلاحهای مدرن ، به ضرب سرنیزه و توپ و تانک وبمباران در ترکیب سیاسی به اصطلاح ایران نگه داشته و فرزندان غیور آن قتل عام میشوند. سیاست مداران اشغالگر فارس در راستای نابودی ملت بلوچ و در جهت حفظ هژومونی فارس ضد بشری ترین جنایات را مرتکب میشوند. آنگاه با ادعاهای پوچ
تاریخچه ملل تحت اشغال شبیه هم است. همان وعده های همراه با قسم قرآن که نوروز خان رااز مقاومت منع و خلع سلاح کرد و کشت ، همان معامله با ستارخان قهرمان آزربایجان شد. با شیخ خزعل در احواز شد . با سریه خانم در آزربایجان شد با شریعتمداری شد و با دهها پیشرو آزربایجان و دیگر ملل تحت اشغال شد. تمام اینها یک چیز را به ما یاد داد تا آویزه گوشمان باشد که دیگر فریب وعده های کذای شوونیستهای فارس را نخوریم . دقیقا به همین دلیل هم هست که ملل ما فریب موسوی ها و کروبی ها و اپوزیسیون رنگارنگ را نخورد و نخواهد خورد.البته بودنند فارس زده گانی که تمام توانشان را به کار بستند و حتی موسوی از آزربایجان التماس کرد ویا کروبی با بلغور کردن اقوام و غیره خواستند که ملل را همراه خود سازند ولی شعور ملی و تجربه تاریخی ملل تمامی تلاشهای این شرکای جرم را خنثی کرد و هیچ یک از ملل به آنها اعتماد نکردند و نخواهند کرد.

ملل تحت اشغال مهمترین تهدید بر علیه رژیم اشغالگر فارس و پاشنه آشیل آن بوده و مبارزات ملل تحت اشغال برای رهایی ملی ، رژیم اشغالگر فارس را در سراشیبی سرنگونی حتمی قرار داده که دیر یا زود مجبور به ترک سرزمینهای تحت اشغال خواهد شد. از این رو هم اشغالگران فارس هر روز هارتر و قدارتر از پیش مبارزین ملل را قتل عام میکنند. امروز بلوچستان زیر بمباران مدرنترین بمب افکن هاست ومبارزین آن اعدام میشوند. آزربایجان زیر حکومت نظامی است ومبارزین آن زندانی و شکنجه میشوند . دیگر ملل نیز به همین صورت سرکوب میشوند تا شاید شوونیسم فارس امنیت داخلی تامین کند.اشغالگران فارس گمان می کنند که با اعدام جوانان بلوچ و با زندانی کردن جوانان آزربایجان میشود جلوی قیام ملی این ملل را گرفت ولی غافل از آن هستند که تمامی این فشارها ما ملل تحت اشغال را مصم تر و اراده مبارزاتی مانرا را قویتر میکند . ازهر قطره خونی که ازما میرزید دهها جوان قهرمان تشنه انتقام بوجود میاید. آری ما بیشمارانیم که هرگز تسلیم نخواهیم شد و تا پیروزی نهای که همانا استقلال ملی است از پای نخواهیم نشست.

ملت مبارز بلوچ
دشمن واحد و مشترک ما ملل تحت ستم ، ایران است و بس . تا این اسم جعلی سیاسی "ایران" ناشی از اشغال وجود دارد ما هر گز بوی و روی آزادی را نخواهیم دید. اولین گام آزادی دفع سلطه بیگانه و خلاصی از شر نام مجعول ایران است لذا رمز پیروزی ما ملل تحت ستم اتحاد مبارزاتیمان بر علیه شوونیسم فارس "ایران" میباشد. به همین مناسبت تمامی ملل تحت ستم را به اتحاد و همکاری هر چه بیشتر بر علیه دشمن واحد "ایران" دعوت می کنیم .
ما ضمن پشتیبانی از مبارزات برحق ملت بلوچ و گرامی داشت روز شهدای بلوچستان، به روان پاک مبارزین راه ازادی بلوچستان درود فرستاده ، با خانواده شهدا اعلام همدردی وبا رزمندگان بلوچ اعلام همبستگی میکنیم.روح تمام شهدای بلوچستان شاد و راهشان پررهرو باد.
هر چه گسترده ترباد اتحاد ملل تحت ستم برعلیه شوونیسم فارس
حزب استقلال آزربایجان جنوبی 15 جولای 2010

No comments:

Post a Comment