Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت جندالله

بسم الله الرحمن الرحیم

بدینوسیله جنبش مقاومت جندالله به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که بامداد امروز سه شنبه حادثه ای تلخ و دردناک رخ داد که قلب ملیونها انسان آزاده را در ایران و بلوچستان به درد آورد و آن اینکه رهبر بزرگوار جنبش مقاومت در یک عملیات تروریستی و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غرب از جمله سیا و اطلاعات افغانستان و اطلاعات پاکستان دستگیر و به رژیم جنایت پیشه ولایت فقیه تحویل داده شد.

طبق اطلاعاتی که شاخه اطلاعاتی جنبش بدان دست یافته است سرویسهای اطلاعاتی غرب در دستگیری رهبر جنبش همکاری بسیار زیادی از جمله کنترل خط های ماهواره ای و همچنین استفاده از هواپیماهای جاسوسی و ..... داشته اند که نشان می دهد امریکا و غرب نزدیک ترین ارتباط ها را با رژیم ایران دارند به صورتی که رژیم تهران نمی تواند همکاری سرویسهای اطلاعاتی کشورهای غرب را انکار نماید تا آنجائیکه وزیر اطلاعات در کنفرانس خبری به همکاری یک سرویس اطلاعاتی در این باره اذعان نمود و تمامی اطلاعاتش را به نقل از یک سرویس اطلاعاتی بیگانه ارائه داد.

رژیم ایران و وزارت اطلاعاتش حقیرتر و ناچیزتر از اینند که چنین عملیاتی را به اجرا در آورند و ما به زودی مدارکی را از همکاری امریکا و انگلیس و سرویسهای اطلاعاتی منطقه را با رژیم ولایت فقیه ارائه خواهیم داد.

طی این اطلاعیه جنبش مقاومت مردمی ایران مردم مومن اهلسنت و بلوچ را به صبر فرا می خواند و باید همه بدانند که این قضاء و فیصله الهی بوده است و ما در برابر الله تسلیم هستیم و احکامش را تعمیل می کنیم و هی مصیبتی نمی تواند ما را از راه حق و حقیقت و مبارزه و جهاد بازدارد.

مشکلاتی بس از این بزرگتر بر پیامبران و بزرگان و مجاهدان آمده است اما هرگز سبب خاموش شدن حق نشده است بلکه این مصیبت بزرگ عزم ما را برای مبارزه و جهاد راسخ تر نموده و این قربانی بزرگ راه عزت و آزادی را برای ملت بلوچ و جامعه اهلسنت فراهم خواهد کرد.


این مصیبت گرچه بزرگ است اما آنطور که رژیم ادعا می کند نیست بلکه رهبر محبوب ما صدها جوان را تربیت نموده و پرورش داده است و جنبش با اقتدار کامل و تام به راهش ادامه خواهد داد و جهان خواهد دید که فرزندان غیور بلوچستان چه پاسخی به رژیم ایران می دهند و رژیم باید منتظر حملاتی باشد که هرگز به فکر و خیالش هم نبوده است.


جنبش به رژیم هشدار می دهد و باز هم هشدار می دهد که بداند امروز بلوچستان کاملا عبدالمالک شده است وعبدالمالک یک فرد نیست بلکه یک نظریه و تفکر و اندیشه است که هرگز از بین نخواهد رفت و بزودی رژیم و مزدورانش در منطقه این حقیقت را درخواهند یافت.

جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله)

2 comments:

  1. نظر چند تن از خوانندگان در باره خبر دستگیری ریگی
    با توجه به خبر ایسنا و اصرار مقامات حکومت آخوندی بر انکار همکاری پاکستان در دستگیری ریگی ، دم خروس کاملا پیدا شده است. باراک حسین اوباما برای نشان دادن حسن نیت به مقام عظمای ولایت ، ریگی را به آخوندها فروخته است. اگر به زودی خبر مثبتی در مورد کوهنوردهای امریکائی زندانی در جمهوری اسلامی شنیدیم نباید تعجب کنیم.

    ****

    ریگی بازداشت نشده بدل ریگی بازداشت شده عبدلمالک ریگی مثل صدام حسین چند تا بدل دارد اینبار یکی از بدل های ریگی که شبیه ریگی است بازداشت شده تا کلاه سر جمهوری اسلامی برود .

    ****

    جمهوری اسلامی برای خنثی کردن فیلم جنایات جدید کوی دانشگاه فورا بازداشت ریگی را پیش کشیده اما باید بداند جنایات کوی دانشگاه جرقه ای دوباره برای مردم مبارز ایران است حتی بازداشت ریگی هم تاثیری در روحیه مردم ایران ندارد

    ReplyDelete
  2. هر چی هست زیر سر عربستان سعودیه این ریگی بیچاره با کدوم پول و امکانات می خواست به اینجایی که رسیده یرسه؟

    ReplyDelete