Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اطلاعیه جنبش مقاومت جندالله خطاب به بسیجیان و سرداران و ملاهای مزدور


بسم الواحد القهار

بدینوسیله جنبش مقاومت جندالله به بسیجیان و سرداران و ملاهای مزدور و خائن هشدار می دهد که دست از همراهی و همکاری با سپاه پاسداران بردارند و به آغوش مردم بازگردند و خیانت به دین و سرزمین و مردم را ترک کنند در غیر این صورت هرگز به آنان رحم نخواهد شد و در خشم انقلابی فرزندان ایمان و حماسه بلوچستان تکه پاره خواهند شد.

جنبش به مزدورانی همچون بشیر احمد ریگی و پشنگ ریگی و ملا نذیر احمد سلامی و ملا کریمزائی و ساداتی و دیگر سرداران و ملاهائی که دین و ناموس و سرزمین و مردم و آخرت خود را از ترس رژیم و یا در قبال چند تومان فروخته اند هشدار می دهد که به آغوش ملت بازگردند ورنه منتظر حملات جنبش باشند و بدانند که اعضای جنبش در خانواده این افراد موجود می باشند و نیازی به فرستادن افراد نیست بلکه فقط کافی است دستور صادر گردد تا عملیات اجرا گردد.

جنبش مقاومت همچنین به بلوچهائی که به استخدام بسیج در آمده اند و پیشاپیش نیروهای سپاه حرکت می کنند همانگونه که چند روز پیش در کوههای بلوچستان و کرمان این اتفاق افتاد ، هشدار می دهد بسیج را ترک کنند و بدانند که جز مرگ و هلاکت و بربادی چیزی دیگر در انتظارشان نیست و به زودی چنگال قدرتمند مقاومت گلوی بسیجیان را خواهد فشرد و به هیچ بسیجی رحم نخواهد شد و به بدترین صورت نابود خواهند شد.

امروز بلوچستان به اوج بیداری رسیده است و این بیداری رو به فزونی است و خائنان و بسیجیان و سرداران و ملاهای مزدور جایگاه خود را از دست داده اند و مردم بلوچستان با انگشت به سوی خائنان اشاره می کنند و آنان را دین فروش و ناموس فروش می خوانند و دیگر مزدوری و خیانت نمی تواند موجب عزت حتی پوشالی شود لذا چه بهتر که نام خود را از لیست خیانت در آورده و توبه کنند همانگونه که بسیاری از ملاها و سردارها توبه کرده اند و گوشه نشینی را برگزیده اند.

جا دارد سرداران دین فروش از ننگ و شرم بمیرند که به خاطر 100 هزار تومان جنایتکاران سپاه که کمر برای نابودی بلوچستان بسته اند را همراهی می کنند و جا دارد بشیراحمد ها از ننگ بمیرند که یک سرباز براحتی او و همراهانش را مورد اهانت قرار می دهد اما باز هم به مزدوری ادامه می دهند ، واقعا از شرم و ننگ باید بمیرند که بلوچستان را به چه قیمت ارزانی به متجاوزان فارس و شیعه ارزانی می کنند.

تاریخ این سرزمین این مزدوران را به یاد خواهد داشت و فرزندان بلوچستان نام این مزدوران و خائنان را به عنوان رمز خیانت به یاد خواهند داشت و زود است که حکومت بیگانگان شیعه از سرزمین بلوچستان زدوده شود و حکومت ملت بلوچ تشکیل گردد و آنگاه این مزدوران چه پاسخی خواهند داشت.

بلوچستان از آن خمینی و خامنه ای و پهلوی و پدرشان نبوده است که پشنگ ریگی در مجلس با بی شرمی شعار می دهد (تا خون در رگ ماست هدیه به رهبر ماست) زهی شرم ، بلوچستان از آن ملت بلوچ است و ملت بلوچ رهبر بلوچستان هستند نه جنایتکاران پستی همچون خمینی و خامنه ای و ...که در تاریخ خود جز جنایت و تجاوز و تعدی و ظلم و ستم چیزی دیگر برای ملت بلوچ ندارند.

جنبش مقاومت دیگر به هیچ خائن و مزدوری رحم نخواهد کرد و مزدوران خوب بدانند که از بین بردن آنها مانند آب خوردن است پس بهتر است که بازگردند و دنیا و آخرت خود را تباه و برباد نکنند.

جنبش مقاومت مردمی جندالله

No comments:

Post a Comment