Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

فیلم مراسم ا عدام جوانان بلوچ در میدان شهر زاهدان یکی از بی نظیرترین صحنه های اعدام در جهان است.



کیانوش توکلی

روزنامه نگار اینترنتی


Film ro injaa bebinid


این یک فیلم هالیوود نیست ، این فیلم کارتونکی هم نیست ، این یک فیلم ایستادگی و استقامت است ، فیلم حقیقی ، فیلم واقعی ، فیلم نیچرل ، فیلم شهادت و دلاوری ، فیلم قهرمانان ، فیلم دلاوران ، فیلم مبارزان .

فیلم دلاورانی به نام شهید ذبیح الله و همرزمانش است ، که در هنگام جنایت رژیم ، صدای الله اکبر را سر میدهند ، ناره ی الله اکبر مجمع زابلی های تندور را فرا میگیرد ، زابلی ها حیران وسرگردان میشوند ، که اینان کی هستند ؟ که از موت نمی هراسند !!
 اینان کی هستند که این چنین عاشق شهادتند ! اینان قاچاقچی و تروریست نیستند ! اینان انسانان دیگری هستند !

آری ! به شجاعت برادر مجاهد شهید ذبیح الله بنگرید که پاسدارخامنه ای ، را از سکو پرتاب میکند ، آن پاسدار بیشرمانه واژگون میشود و بر زمین می غلطد ، زابلی ها حیران میشوند که این دلاوران با این همه نیرو ، این همه اطلاعاتی ، این همه بسیجی ؛ این همه نوکر و چاکر ، دلاورانه می جنگند ، دلاورانه صدای الله اکبر را سر میدهند.

مزدوران موجود در صحنه هنگامیکه صدای الله اکبر مبارزین را میشنوند ، میخواهند این ندای ایمان ، را بپوشانند ، بیشرمانه صدای وهابی را سر میدهند ، ولی ماشاء الله به غیرت دلاوران که صدایشان بالاتر از مزدوران طنین انداز میشود و صدای مبارزین نعره های دروغین زابلی را واژگون میکند.

آری ! اینان سربازان خداوند متعال اند ، اینان جان نثاران جندالله اند ، اینان شاگردان شهید اعظم عبدالمالک بلوچ هستند ، دنیا و جهانیان ببینند که اینان دلاوران سرزمین بلوچستان اند.

ببینید ، شجاعت و بهادری و رشادت و قهرمانی ، مردم بلوچستان را

این مردان خدا ؛ این عاشقان شهات ، بدون خوف ، بی باک همانند شیر ، در جوبه دار رژیم ، صدای الله اکبر را سر میدهند

دلاورانی چون شهید ذبیح الله و همرزمانش ، روح ایمان و جهاد را بر ملت بلوچ و اهل سنت زنده کردند.

این جوانان به ما روحیه ی جهاد دادند ، که با پاخیزید و بر خلاف این دژخیمان قیام کنیم

جهانیان ببینید ................. که اینان عاشقان وطنند ، عاشقان شهادتند

رژیم و مزدوران افراطی زابلی اش بدانند ، این فیلم را ببینند ، با غور وفکر بیاندیشند ، که فرزندان بلوچستان ، شاگرادان شهید اعظم همانطور که شما عاشق دنیا و مال و دولت هستید ، این دلاوران عاشقان شهادتند و تا چوبه ی دار صدای الله اکبر و شریعت و شهات را سر میدهند .

این صحنه ی دلاوری مبارزین جنبش مقاومت جندالله است ، این صحنه ی بزدلی مزدوران رژیم آخوندی است .

در آخر دلاوری و بهادری این شهیدان را به خانوادهای محترم ایشان و مبارزین جندالله تبریک می گویم که با مردانگی و شجاعت خود ، کارنامه ی ذلت بخشی را بر رژیم آخوندی ثبت نمودند.

ناکو وشدل


No comments:

Post a Comment