Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

هرا خواهرحاج عبدالرحیم شه بخش ؛ مسئولان دادسرای انقلاب به ما گفتند تا یک ماه تحت هیچ شرایطی امکان ملاقات و تماس تلفنی با حاج عبدالرحیم را ندارید .


سـایـت دووربـیـن ؛ در حالی که دادستان تهران از طریق رسانه های رسمی، خبر بازداشت تمام عوامل انفجار مقابل مسجد جامع زاهدان را می‌داد، پایگاه های انترنتی ، تنها رسانه ای که اهل سنت از آن بهرهمند است ، خبر بازداشت عبدالعلیم شه‏بخش معروف به حاج عبدالرحیم، داماد و برادرزاده امام جماعت اهل سنت زاهدان و همچنین حمله به اساتید حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان را بر خروجی های خود قرار دادند.

خواهرحاج عبدالرحیم شه بخش، با تائید خبر بازداشت حاج عبدالرحیم می گوید: برادرم دوازده روز پیش از طریق مقامات امنیتی استان به صورت تلفنی به دادسرای انقلاب زندان اوین احضار شد. بعد از مراجعه به تهران و زندان اوین، دیگر به خانه برنگشت.

عبدالعلیم شه‏بخش معروف به حاج عبدالرحیم، داماد و برادرزاده مولانا عبدالحمید روز چهارشنبه به تهران احضار و روز پنجشنبه 15 مهر 89 پس از مراجعه به دادگاه، بازداشت شد. این خبر در حالی منتشر می شود که بستگان آقای شه‏بخش به پایگاه روز می گویند ازتاریخ بازداشت تاکنون مقامات زندان اوین اجازه ملاقات یا تماس تلفنی به آنها نداده اند.

زهرا شه‏بخش، در مورد چگونگی بازداشت برادرش می گوید: "دوازده روز پیش از طریق مقامات امنیتی استان به صورت تلفنی به دادسرای انقلاب زندان اوین احضار شد. بعد از مراجعه به تهران و زندان اوین، دیگر به خانه باز نگشت.در جواب سوالی از خانم زهرا شه‏بخش ؛ آیا خانواده برای پیگیری سرنوشت حاج عبدالرحیم شه‏بخش به زندان اوین مراجعه کرده اند؟ خانم زهرا شه‏بخش در پاسخ به این سئوال می گوید: بله از همان روزهای اول به زندان اوین مراجعه کردیم، اما مسئولان دادسرای انقلاب در آنجا به ما گفتند تا یک ماه تحت هیچ شرایطی امکان ملاقات و تماس تلفنی داده نمی شود. زهرا شه‏بخش خواهرحاج عبدالرحیم، با بیان اینکه برادرش سابقه بازداشت نداشته است، در خصوص اتهامات وی می گوید: از علت و اتهامات احتمالی بازداشت برادرم نیز اطلاعی در دست نداریم. مقامات قضایی و مسئولان زندان حاضر به هیچگونه توضیحی این مورد نشدند.
در جواب سوال دیگری ، با این حال تصور خانواده از بازداشت حاج عبدالرحیم چیست؟ در جواب خانم زهرا شه‏بخش می گوید: برادر من هیچ نوع فعالیت سیاسی نداشته و مرتکب هیچ جرمی هم نشده است. ما تصور می کنیم به خاطر تحت فشار قرار دادن جناب مولوی عبدالحمید این بازداشت صورت گرفته است.

اما خبرگزاری فارس متعلق به ارگان امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اتهام حاج عبدالرحیم داماد امام جمعه اهل سنت زاهدان را ارتباط با بیگانه و سوء استفاده از اموال عمومی اعلام کرد .فارس گزارش کرده که ، عبدالرحیم شه‌بخش تاکنون به برخی از کشورها ازجمله امارات ، ترکیه و... رفت‌ وآمد‌های مشکوکی داشته است. این برای نخستین بار است که خبرگزاری فارس به طور رسمی این خبر را اعلام می‌کند.

http://balochna2.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment