Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

با افزایش استفاده از موبایل های پیشرفته -- شبکه های ارتباط اجتماعی در اینترنت به منبع اطلاع رسانی تبدیل می شوند

دبی – العربیه.نت
مدیران شبکه های " فیس بوک " و " تویتر " تاکید می کنند ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی روی اینترنت با افزایش استفاده از کامپیوتر هنگام حرکت بیشتر می شود وطی سال های آینده این شبکه ها به منبع اصلی اطلاعات تبدیل می شوند.

کریس هیوز از موسسان " فیس بوک " گفت : " طی دو یا پنج سال آینده کاربران اغلب از طریق سایت های شبکه های اجتماعی وارد اینترنت می شوند."

هیوز ( 27 ساله ) درکنفرانس سرمایه گذاری چارلز شواپ " امپاکت " 2010 در بوستن افزود :" شبکه های اجتماهی به منبع بسیاری از اطلاعات تبدیل شده اند."

بیش از 500 ملیون کاربر فعال از " فیس بوک " استفاده می کنند که 150 ملیون تن از آنها از طریق موبایل وارد این سایت می شوند . همچنین تویتر از دیگر شبکه های اینترنتی بیش از 165 عضو دارد . مالکیت این دو سایت خصوصی است.

از سوی دیگر بیز ستون از موسسان تویتر گفت :" با تبدیل استفاده از دستگاههای کلاسیک کامپیوتر به موبایل ها و لپ تاپ های قابل حمل ، ارتباط اجتماعی از طریق اینترنت افزایش خواهد یافت."

ستون ( 36 ساله ) گفت :" امیدوارم طی پنج سال آینده تعداد کسانی که در محل کار خود گردن خویش را در برابر کامپیوتر خم می کنند کمتر شود."

وی تاکید کرد بکارگیری لینک هایی مثل " فیس بوک کانکت " به افزایش ارتباط اجتماعی از راه اینترنت منجر می شود.

هیوز افزود :" کاربران از طریق چنین لینکی برای مثال سایت روزنامه " نیویورک تایمز " را باز می کنند و از این طریق به اخبار و گزارش های مختلف دسترسی پیدا می کنند."

No comments:

Post a Comment