Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

آغاز توسعه قسمت قدیمی مسجد مکی زاهدان


يكشنبه, 09 آبان 1389 ساعت 10:44

«إِنَّمَا يَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللّهِ مَنْ آمَنَ بِاللّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ وَأَقَامَ الصَّلاَةَ وَآتَى الزَّكَاةَ وَلَمْ يَخْشَ إِلاَّ اللّهَ فَعَسَى أُوْلَئِكَ أَن يَكُونُواْ مِنَ الْمُهْتَدِينَ». [سوره توبه، آیه: 18] (مساجد خدا را تنها كسانى آباد می كنند كه به خدا و روز واپسين ايمان آورده و نماز برپا داشته و زكات داده و جز از خدا نترسيده‏اند، پس اميد است كه اينان از راه‏يافتگان باشند.)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین، به دنبال کمبود جا برای برگزاری نماز در مسجد مکی، بازسازی و توسعه قسمت قدیمی این مسجد، چند روزی است که آغاز شده است.
مدت مدیدی است که مسجد مکی زاهدان، برای برگزاری نماز جمعه با مشکل مواجه بوده و نمازگزاران برای ادای نماز جمعه در خیابانها و صحن مدرسه، که در جنب مسجد قرار دارد می ایستند، که همین امر مسئولین و دست‏اندرکاران این مسجد را بر آن داشت تا تصمیم به تجدید بنا و توسعه مسجد قدیم و اضافه کردن طبقاتی برای این مسجد بگیرند.
اما با توجه به اینکه ساخت مسجد نیاز به هزینه هنگفتی دارد و منبع تأمین مایحتاج مساجد و مدارس، مردمی بوده و هیچ گونه منبع خاص دیگری ندارند، از عموم مسلمانان دین دوست تقاضا می شود که با ارسال کمکهای نقدی خویش به یکی از شماره حسابهای ذیل، در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت نمایند:

1ـ شماره حساب جام ملت:(6901029357) ، به نام: مسجد مکی

2ـ شماره حساب سیبا بانک ملی: (0106655762007)، به نام: مسجد مکی

3ـ شماره صندوق قرض الحسنه عزیزیه: (54) ، به نام: مسجد مکی
در زیر، تصاویری از خاکبرداری مسجد مکی زاهدان را مشاهده می کنید:


No comments:

Post a Comment