Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اعدام یک زندانی سیاسی بلوچ در زندان مرکزی زاهدان

اعدام يک نفر در زاهدان
روابط عمومي دادگستري سيستان و بلوچستان روز پنجشنبه با ارسال نمابري به ايرنا اعلام كرد: ‘عبدالعزيز نوتي زهي’ به اتهام همكاري با شرور ‘ملك نوتي زهي’ و عضويت در گروه وي، درگيري با ماموران انتظامي،حمل و نگهداري سلاح غير مجاز و شهادت پنج تن از پرسنل نيروي انتظامي محاكمه و اعدام شد.
وارد كردن خسارت به چرخ بال نيروي انتظامي و مشاركت در حمل مسلحانه 500 كيلوگرم مواد مخدر از ديگر اتهام هاي شرور يادشده است.
اين شرور مسلح در اجراي حدود الهي توسط دادگاه انقلاب اسلامي زاهدان محاكمه و به اعدام محكوم شد كه حكم صادره پس از تاييد مراجع عالي قضايي كشور صبحگاه امروز( پنچشنبه 6 آبان 89) در زندان مركزي زاهدان اجرا شد



*************


خبرگزاری هرانا - بر اساس حكم صادره از سوي دادگاه انقلاب اسلامي زاهدان يك فعال سیاسی به اتهام 'محاربه و افساد في الارض' روز پنجشنبه در زندان مركزي زاهدان اعدام شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، عبدالعزيز نوتي زهي به اتهام ارتباط و همکاری با ملك نوتي زهي و عضويت در گروه های معاند نظام، درگيري با ماموران انتظامي،حمل و نگهداري سلاح غير مجاز و قتل پنج تن از پرسنل نيروي انتظامي محاكمه و اعدام شد. شایان ذکر است، از پذیرفتن اتهامات مذکور از شخص زندانی و وکیل وی اطلاعی در دست نیست.

No comments:

Post a Comment